jeanette roger Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 SOMMER SOL Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Et alldeles praktfullt bilde Jeanette..jeg blir nesten målløs, sååå bra !! ps..har sendt deg en pm for en stund siden Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Et alldeles praktfullt bilde Jeanette..jeg blir nesten målløs, sååå bra !! :thumbs:ps..har sendt deg en pm for en stund siden så hyggelig Terje,ble jeg glad :-) tusen takk... skal titte etter pm,jeg har ikke vert så mye her på en stud vert så mye og gjøre m andre ting.... ønsker deg en fin dag,smil Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Klarer ikke å bruke ord i dag,,, --- tenkte bare wow, så spennende Liker bildene sammen som serie Bildene er til stor inspirasjon!!! )))) Endret 19. august 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 Klarer ikke å bruke ord i dag,,, --- tenkte bare wow, så spennende Liker bildene sammen som serie Bildene er til stor inspirasjon!!! )))) tusen takk.. smil http://www.youtube.com/watch?v=hKtqTYSOBCg&feature=related Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg