lolbits Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Kan man returnere bøker kjøpt fra Akademika (fysisk bokhandel)? Kjøpte bøkene i forrige uke. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Står det ikke på kvitteringen? Er det ikke bedre at du bare spør der, i stedet for å risikere et feilaktig svar her? Jeg vet ikke, men generelt pleier bokhandlere å være greie så lenge bøkene er ubrukte og strøkne. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Etter min erfaring er Akademika ekstremt greie på det, så jeg vil gjette ja. Lenke til kommentar
lolbits Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Står på kviteringen "3 ukers byttefrist....blabla . Byttes mot tilgodelapp". Betyr det at jeg ikke kan få pengene tilbake? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 I utgangspunktet, ja. Men det burde ikke være noe problem å bli kvitt en byttelapp nå rundt semesterstart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå