edge Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Halla! Kjøpte nylig en Asus N56VZ og opplever deja vu fra forrige maskina mi, en eldre Acer. Problemet som oppstår av og til(kommer og går litt, men noen ganger i timen er ikke uvanlig) er at pcen fryser, og når jeg da har musikk på så får jeg helt snåle transformers-like lyder. Synes det er snodig at det kommer på denne maskina og. Eneste fellesnevner av programvare fra forrige er Firefox, Thunderbird og Spotify, samt Windows 7. Har ellers ikke fjerna/lagt til noe spesielt. I forrige maskina fikk jeg beskjed om at det kunne være skadet minne eller harddisk, men vil jo ikke tro at samme feil kommer av det på to forskjellige maskiner med 2 års mellomrom.. Noen som har opplevd dette, og vet hva det kommer av? Takk for svar Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Kommer lyden fra høyttalerne eller selve maskinen? Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Kommer i høyttalerne, ja. Akkurat som om musikken dras utover. På forrige maskin prøvde jeg og å ta ut en minnebrikke for å se om det vedvarte, og det gjorde det(med begge minnebrikkene). Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Er maskinen koblet til strømnettet når dette skjer? Se om du får noen forskjell tilkoblet eller ikke. Noe piratvare som du bruker? Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Skjer både når den er koblet til strøm og ikke. Den nye er helt stock, eneste fellesnevnere er spotify, firefox og thunderbird(+ W7), samt standardprogrammer som Adobe Flash osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå