Zardoz Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Min forsterker, NAD C340, mangler phono-inngang. NAD har sin originale Phono Preamp PP2 til tusenlappen på HiFi-Klubben. NAD har/hadde sin PP1 modell til ca kr. 600.-, men det er fortsatt dyrt... Vet noen av dere om det finnes en annen og rimeligere løsning? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Oslo HI-FI Center har noen som er litt billigere.. http://www.oslohificenter.no/prod/el/forf/...f/bte_forf.html Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Det spørs hvor bra platespiller du har, og hvor bra lyd du vil ha. De billigste RIAA-forsterkerene er ikke akkurat HiFi-produkter ... :-? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Takker for svarene. Jeg får vurdere kostnadene opp mot lydkvalitet. Det blir vel heller ikke så altfor lenge til jeg skal bytte til ny forsterker. Skal sjekke med Oslo HiFi center... Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Bygg deg en selv da vel. . Bruk gjerne rør! Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Bygg deg en selv da vel. . Bruk gjerne rør! ok, skal tenke over forslaget hvis du gir meg et byggesett :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå