Gjest mafister Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 er det noen annen måte å koble kameraet til pc'en enn å bruke usb kabelen. jeg har akkurat kjøpt et camedia c1 et eller annet og har ikke særlig peiling.... HJELP!! Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Hvis man ikke har USB på PC'en, kan man kjøpe en kortleser som koples til com-porten. I denne leseren stikker man minnekortet. Tregt og tungvint. Spørs om man får kjøpt en sånn "gammel" sak. Kjøp deg et USB-kort til PC'en, det går fort og greit og overføre filer. skarsk Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 takk for tipset.....men hvor mye koster en sånn sak da?? er jo ikke fattig student for ingenting heller.... :smile: Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Gjør et søk på hardware's utmerkede søkemotor. Prisen ligger på ca kr 500,- ±. skarsk Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 F.eks dette kortet: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...15&GrpID=1&s=pl Legg på litt til så får du støtte for USB 2.0 Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 men nå som jeg er igang med alle de dumme spørsmålene mine, kan jeg jo like godt fortsette. er usb port standard på bærbare pc'er nå eller? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Ja. Det kan ikke være mange som ikke har dette. MLW Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Min bærbare Compaq Armada 1550T har ikke USB, for den var levert med W95. Kun siste v. av W95, samt fom W98 har USB. Compaq kom sent i gang med W98 på bærbare maskiner og USB. Kjøper du brukt bærbar, sjekk om den har USB. skarsk Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 dæven så intelligente folk er her inne da....er jo ikke noe problem å være dum blondine med så mange smartinger i nærheten..... ikke det at dette spørsmålet har noe her å gjøre, men har noen peiling på best og billigst mulig bærbar pc?? Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Prøv et annet forum (Hardware.no) Eller hva med lese litt her : http://www.barbara.no/anbefalinger/ [ Denne Melding var redigert av: Bulle på 2002-02-18 13:33 ] Lenke til kommentar
fl0ffy Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Implisitt i svaret til Skarsk lå det at Win95 er ikke best hva gjelder USB. Sørg for at du kjører win98 eller bedre (win 2000, win XP, win ME?) for å unngå masse konfigureringsmas. Selv kjører jeg win 2000, XP og Mac OS 9.2.1 / OS X.... alle disse fungerer som en drøm uten noer dilldall. -flff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå