AnonymDiskusjon Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg er sammen med ei jente som jeg selvfølgelig er kjempe glad i, men så har det seg slik at jeg har over lengre tid (før jeg ble sammen med hun), vært den typen som ikke innvilger noe forhold, på det grunnlaget av at jeg ikke liker å knytte meg til noen. Jeg fester ofte, og da liker jeg å slippe meg løs, og være ilag med jentene. Jeg er forresten 17. Så, det jeg tenkte på var hva dere syntes om dette? Burde jeg slå opp, mot at jeg kan være den virkelige meg, og at hun ikke trenger å bekymre seg? Anonym poster: 3095f71498de030a04655c6f10a1e763 Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jepp. Hun fortjener noen som bryr seg mer om henne enn det du gjør. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Slå opp, og slå ut håret! Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg er sammen med ei jente som jeg selvfølgelig er kjempe glad i, men så har det seg slik at jeg har over lengre tid (før jeg ble sammen med hun), vært den typen som ikke innvilger noe forhold, på det grunnlaget av at jeg ikke liker å knytte meg til noen. Jeg fester ofte, og da liker jeg å slippe meg løs, og være ilag med jentene. Jeg er forresten 17. Så, det jeg tenkte på var hva dere syntes om dette? Burde jeg slå opp, mot at jeg kan være den virkelige meg, og at hun ikke trenger å bekymre seg? Anonym poster: 3095f71498de030a04655c6f10a1e763 Hvis du føler deg ukomfortabel i å være et forhold bør du nok gjøre slutt med henne, men da bør du også være følelsesmessig absolutt sikker på, at du virkelig vil det. Et knust hjerte er ikke enkelt å komme seg over. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Tenk i alle fall godt før du eventuelt handler. Husk på at gresset alltid er grønnere på den andre siden, og at det kan være ganske så tøft å komme over et forhold. Har du det bra med henne du er med nå? Er det ei jente du kunne sett for deg å være sammen lenge med? Disse er viktige spørsmål du bør ta hensyn til før du kaster deg over noen andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå