IceBlitz Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Tenkte jeg måtte spørre her da glass og optikk går godt inn blant forummedlemmene her Noen som vet om noen gode polariserende briller? Finnes jo fantazillioner av dem på ebay. Blåser i design osv, ønsker kun noen som gir GOD polariserende effekt til en ikke altfor dyr penge Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Polaroid (merket) er vel greie. Men du er klar over at slike briller vil gjøre det vanskelig å se skjermen på kameraet ditt godt ? Endret 19. august 2012 av Karabin Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Skal du ha god polarisering eller gode solbriller? Er mange solbriller der ute som også er gode på andre måter - som filtrerer farger og litt av hvert. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Er ikke solbriller jeg er ute etter, kun polariserende briller Ja, vet at jeg ikke får sett skjermen på kameraet noe særlig. Det er rett og slett til bruk ved turgåing og til vinteren som snart kommer osv. Og så er det jo knall til fisking og slikt Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Briller med styrke ? Skitt fiske har solbrille, har selv kjøpt div. derifra ok butikk, de har et godt utvalg av solbriller også noen med styrke til fiske til en grei pris. Endret 19. august 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Fiskebriller på g-sport til noe over 100 kr. Funka fint sist jeg brukte dem. Altså til fiske. Et tips for å skjekke polariseringen kjapt i butikken er å se på et lcd display. Også vri på dislpayet mens man ser. Gode briller gjør det helt svart i ene retningen. -- eller kanskje ikke "svart", husker ikke helt men man ser iallefall ikke displaytegnene. Endret 19. august 2012 av pybalto Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Nei skal ikke ha noe styrke. Det er kun for å se gjennom refleksjoner i vannet, ikke bli så blenda på vinteren med direkte sollys i snøen osv osv. Men ja, kan jo stikke ut på en butikk og bruke mobilen til å se hvor godt brillene polariserer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå