Bitmog Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Heisann! Sliter med et nok så lite problem med min trådløse ruter. Har min søte kusine på besøk, og hun bruker mobilen istedenfor data. Hun chatter og morer seg med trådløst-inferno. Problemet er nå at den trådløse rutern ikke fungerer, funker bare med kabel på pc (mobilet-nettverket funker ikke, rett og slett) Har gått to dager nå, og aner ikke hva jeg skal gjør for å få den til å fungere. Restartet nettet har jeg gjort, nokså mange ganger Har 4 tilkoblinger, 2 fungerer og blinker nokså normalt (de som er koble med kabel til pcn) 2 andre fungerer ikke, og blinker ikke i det hele tatt, ( ikke kobla i noen ting) Søkt og søkt med nettverk med mobilen, men fungerer ikke. Det står "Henter ip-adresse" osv.. etter det så får jeg den beslagleggende meldingen "frakoblet" Blir nokså irritert over at dette skjedde akkurat her, og nå!!! Takk for tips, og lignende. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Koble kabel i pcen og i en av switcportene i routeren 1-4 eller lignende ikke wlan og dsl osv. Så åpner du en nettleser og skriver 192.168.1.254 ( om det ikke fungerer google ip adress dlink 254 ) Passord og brukernavn om du ikke har satt eget http://www.default-p...rd.info/d-link/ På din skal det være user name admin og password blank ( ingenting ) Der inne skal du kunne sette opp trådløst nett / se hva som er galt. Endret 19. august 2012 av War Lenke til kommentar
Bitmog Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Det funka så fint att! Takk for hjelpen,. og nå går alt som smurt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå