Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærsten min har ikke tid til meg

Anbefalte innlegg

hei , jeg har en fantastisk kjæreste men en ting som har plaget meg i det siste er at hun har aldri tid til meg :( , om dagene er hun i stallen og styrer med hesten sin men da hun har tid bruker hun meste parten av tiden på vennene sine . jeg har sagt til henne at jeg føler at vi har litt lite tid sammen men da fikk jeg som svar at hun ikke kunne noe for det siden hun hadde dyr som trenger stell osv , det frista da og svare tilbake at enten fikk hun velge dyrene eller meg , men det hadde jeg ikke hjerte til å gjøre . men jeg vet at hvis hun hadde hatt mer tid hadde hun brukt mer tid på meg men snart begynner hun med heste konkuransjer som da foregår i helgene , og vi ses kun i helgene så da vil det bli enda mindre tid hun kan bruke på meg :'( , hva skal jeg gjøre ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier hun bare har tid til deg i helgene. Er ikke to-tre dager nok?

Fordi om man har fått seg kjæreste, så betyr det ikke at man skal tilbringe all tid sammen, og legge bort hobbyer, og sette venner på siden. Dette er noe du burde tenkt over før du gikk inn i ett forhold med henne, og du burde respektere valgene hennes.

Lenke til kommentar

Kan du ikke være med henne i stallen da? Prøve å finne et fellesgrunnlag for noen interesser? Eller bli kjent med vennene hennes slik at du kan få se litt mer til henne?

Den største løgnen i et forhold er at det ikke finnes tid. Det finnes ALLTID tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...