Vooon Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Begnynner å merke at det mitt nåværende kort, 3D Blaster 4 MX420 64MB Ram, hakker litt... så jeg vurderer å kjøpe nytt og bedre. Trenger et kort beregnet på mye spilling, i prisklassen 1500-2000. Men jeg har ikke spesiell peil på akkurat dette, trenger hjelp. Pcn er grei, Pentium4 2GHz, 512 RAM. Eirik Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 vel mitt tips til deg er å vente 1 mnd`s tid, for da lanseres den nye brikken til ATi og da skal prisene på de "eldre" kortene gå lit ned. kanskje du får fatt i ett r9800 pro til en rimelig penge Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Off husker da jeg betalte en god del for mitt kort ! Lenke til kommentar
Isdas Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 hei kjøp deg et fx 5600 pro kort. det er et ganske bra grafikkkort, og det er ikke så alt for dyrt. Det koster ca 2100 kr. hilsen isdas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå