Gå til innhold

BK: Ny båt gjennom Nærøysundet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at du har tatt bilde av båten min ja :)Hehehe... Perfekt komp, som du selv påpeker, selv om jeg nok ville kuttet litt i bunnen av bildet.

Takk for det, Wasco !

Jeg var inne på tanken om et lite kutt i bunnen, men ville beholde formatet samt gi det rette inntrykket om avstand til båten :)

Lenke til kommentar

Et skarpt og godt eksponert bilde av denne fine båten. Fint lys! God teknisk kvalitet all over! Greit med såvidt mye sjø i forkant her synes jeg..

Heller vel en ørliten tanke mot ve. kanskje..., men mulig jeg blir lurt av det gedigne hvite huset nærmest på midten (men det er jo bare pirk da...). ;)

Lenke til kommentar

Et skarpt og godt eksponert bilde av denne fine båten. Fint lys! God teknisk kvalitet all over! Greit med såvidt mye sjø i forkant her synes jeg..Heller vel en ørliten tanke mot ve. kanskje..., men mulig jeg blir lurt av det gedigne hvite huset nærmest på midten (men det er jo bare pirk da...). ;)

Takk for den utførlige og konstruktive tilbakemeldingen, Svein Magne !

Det er nok båten som henger litt med bakenden samt at landlinja kan spille et puss. Om du henter inn bildet i et behandlingsprogram og forstørrer og måler så vil det nok vise seg at husveggene er i lodd :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...