CharlieKarl Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Hei! Var ute å gikk i ca. 20 min i går. Det pøsregnet og jeg gikk i regnklær. Da jeg kom frem merket jeg til min forskrekkelse at regnklærne ikke holdt tett i jakkelommen! Så min kjære HTC One X var blitt våt. Da jeg trykket skjermen på blinket skjerm og touch-skjermen fungerte ikke. Så idiotisk som telefonen er bygget går det ikke an å ta ut batteriet og dermed kunne jeg heller ikke slå den av eller ta den fra hverandre. Dermed stod mobilen på mens skjermen så helt fucka ut i noen timer, tydelig at den var våt inni. Har latt den ligge å tørke, men nå er den helt død. Noen som har erfaring med slikt? Er dette en dyr reparasjon evnt.? såvidt jeg vet har jeg ikke forsikring på mobilen, men er det andre forsikringer som kan dekke en slik skade? Synes det er fryktelig dumt at jeg ikke kunne slå den av, fordi jeg er redd for at hele telefonen kortsluttet. lurer også på om noen har erfaring med en slik reparasjon? http://www.mytrendyp...e-x-79946p.html Endret 19. august 2012 av CharlieKarl Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Ingen autoriserte verksteder vil nok reparere telefonen din, da de ikke kan garantere at alt er på stell eller at det ikke kan komme skader etterhvert. Det kan jo være verdt et forsøk det du linket til, men har aldri hørt om dette før. Mulig du har en reiseforsikring el.l. som gjelder når du går ut døren, men tror ikke de pleier å dekke ting du selv har skyld i. Er vel bare skade som er gjort av andre de pleier å dekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå