Cleptoroz Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Har skaffet meg mp3 spiller, men nå trenger jeg noen nye høykvalitets øreplugger. Jeg gidder ikke dra med meg headset på skolen (og da kan jeg jo heller ikke høre på dem i timen ) Vil ha noen høykvalitetsplugger som varer en stund. Har sjekka på komplett og sånt med fant lite. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Cleptoroz Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Tipper dette forumet er fullt av gays som ikke gidder å svare... Eller ikke har peil... Lenke til kommentar
fredde Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Se nedenfor Ble et lite dobbeltklikk !!! Lenke til kommentar
fredde Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Tipper dette forumet er fullt av gays som ikke gidder å svare...Eller ikke har peil... http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=147355 Er ikke gay Har bare ikke greie på ørepropper... Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Tipper dette forumet er fullt av gays som ikke gidder å svare...Eller ikke har peil... Tror du virkelig du vil få et seriøst svar når du bare driver å snakker dritt om andre? Og som fredde sa, så er dette akkuratt blitt tatt opp. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Trådstarter er permanent utestengt. Folk med en slik innstilling vil vi ikke ha her på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå