nicklasa Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hei ! Jeg lurte bare på om noen kunne gi meg en link til en side hvor jeg kan laste ned aimbot til cs. Håper på et svar snarest mulig !!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 LOL, nerd litt upassende.... juksemaker pipelort!!!! slett tråd før noen svarer Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 du finner en bra aimbolt her: http://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html Lenke til kommentar
nicklasa Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 " LOL , NERD " var greit nok men deretter kom " DUST " er det mulig ??? her kommer jeg og spør om en liten enkel ting så får jeg sånne svar !!! vet du ikke trenger du ikke svare ! offamei håper fortsatt på et " seriøst " svar Lenke til kommentar
nicklasa Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 tusen takk Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Det burde oppriktig talt være dødsstraff med lang og smertefull tortur for å jukse online! Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Det burde oppriktig talt være dødsstraff med lang og smertefull tortur for å jukse online! Helt enig! Bare sopere som cheater.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 du spør om måter å jukse i onlinespilling, noe som er sterkt hatet av alle untatt de som bedriver juks. Det var ein fin filmsnutt eg såg eingang der ein jukser i CS på lan vart kasta ut. Slik skjer med juksere. Lenke til kommentar
FuBaR Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 " LOL , NERD " var greit nok men deretter kom " DUST " er det mulig ??? her kommer jeg og spør om en liten enkel ting så får jeg sånne svar !!!vet du ikke trenger du ikke svare ! offamei håper fortsatt på et " seriøst " svar Jeg liker ikke dustete juksemakere. Håper du aldri får svar på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 <link fjernet av moderator> Du må virkelig være dårlig til å spille CS, forresten. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 For det første er du skikkelig pyse hvis du jukser online, for det andre er det helt uaktuelt å lage en dum tråd om dette. Hørt om google før eller.. :-? Idiotisk tråd. Lenke til kommentar
nicklasa Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 hadde bare tenkt å teste det på boter.... tror du jeg er DUM og bruker den online ??? man blir liksom banna for livet på serveren for det da !!! og dessuten den linken en ga meg !!! den...... er gammel LOLOLOLOL you are an idiot hahahahaha LOL azz er det mulig ? noobs ........ er ikke vanskelig å avslutte programmet engang .......åhåhåh så nooby gjort azz dette vil jeg aldrig glemme :wink: Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 " LOL , NERD " var greit nok men deretter kom " DUST " er det mulig ??? her kommer jeg og spør om en liten enkel ting så får jeg sånne svar !!!vet du ikke trenger du ikke svare ! offamei håper fortsatt på et " seriøst " svar Hvordan kan du forvente seriøse svar når du ber om hjelp til å jukse i et online spill. Du er med på å ødelegge spillet. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg har hørt at folk som jukser i onlinespill har helt sinnsyk bitteliten penis, er det sant? Lenke til kommentar
nicklasa Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 hadde bare tenkt å teste det på boter.... tror du jeg er DUM og bruker den online ??? man blir liksom banna for livet på serveren for det da !!! og dessuten den linken en ga meg !!! den...... er gammel LOLOLOLOL you are an idiot hahahahaha LOL azz er det mulig ? noobs ........ er ikke vanskelig å avslutte programmet engang .......åhåhåh så nooby gjort azz dette vil jeg aldrig glemme :wink: Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 For det første er du skikkelig pyse hvis du jukser online, for det andre er det helt uaktuelt å lage en dum tråd om dette. Hørt om google før eller.. :-? Idiotisk tråd. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 hvis det er noen som er n00b her, nicklasa.. så er det nok DEG DEG DEG og DEG! Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Folk som jukser i spill burde bli rullet i tjære, etset med syre og bli gjengvoldtatt av en gjenge hiv-befengte fengselsfuler. Gratulerer, du er utestengt fra forumet for godt. Brukeren som lenket aimbot-filer er utestengt i en måned. Slikt er absolutt ikke tillatt her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg