Jan Erik Engan Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nationaltheater Bildet er fjernet. Beskrivelse: ................................ Link til bildesiden Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Flott bilete Jan Erik! Skarpt og svært detaljrikt. Mange detaljar å studera her. Takk for tilbakemeldinga på biletet mitt:) Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Enig med Magnar........mye detaljer... Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Egentlig er jeg ikke så begeistret for slike fasadebilder av bygninger. Men i enkelte tilfeller faller det heldig ut. Dette er et slikt tilfelle. Grunnen til at det faller heldig ut her, er fordi det er så mange detaljer og spennende ellementer. Det andre er utnyttelsen av vidvinkel effekten. Etterbehandlingen får fram det massive og monumentale i arkitekturen. Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Bare å henge seg på de andre! Flott etterbehandling som gir et svært detaljrikt bilde. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nationaltheateret er en ærverdig bygning og du har fått det frem på en glimrende måte Jan erik Synd at forfallet innvendig er ekstremt, skal visstnok koste godt over hundre millioner å fikse det.. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 whaw...utrolig bra Jan-Erik,helt utrolig rett og slett,imponert Lenke til kommentar
Tor Lea Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg synes bilde er flott. Det eneste jeg skulle ønske du hadde gjort noe med er at jeg føler at biled heller litt over til siden. men det er litt pirk. Det ville vært prikken over i-en. Ellers liker jeg det du her har gjort. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Likte etterbehandlingen Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Flott bilete Jan Erik! Skarpt og svært detaljrikt. Mange detaljar å studera her. Takk for tilbakemeldinga på biletet mitt:) Takker;) Alldeles praktfullt Takker;) Enig med Magnar........mye detaljer... Takker;) Egentlig er jeg ikke så begeistret for slike fasadebilder av bygninger. Men i enkelte tilfeller faller det heldig ut. Dette er et slikt tilfelle. Grunnen til at det faller heldig ut her, er fordi det er så mange detaljer og spennende ellementer. Det andre er utnyttelsen av vidvinkel effekten. Etterbehandlingen får fram det massive og monumentale i arkitekturen. Takker;) Bare å henge seg på de andre! Flott etterbehandling som gir et svært detaljrikt bilde. Takker;) Nationaltheateret er en ærverdig bygning og du har fått det frem på en glimrende måte Jan erik Synd at forfallet innvendig er ekstremt, skal visstnok koste godt over hundre millioner å fikse det.. Takker;) whaw...utrolig bra Jan-Erik,helt utrolig rett og slett,imponert Takker;) Jeg synes bilde er flott. Det eneste jeg skulle ønske du hadde gjort noe med er at jeg føler at biled heller litt over til siden. men det er litt pirk. Det ville vært prikken over i-en. Ellers liker jeg det du her har gjort. Takker;) Likte etterbehandlingen Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg