nnys Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) hei Endret 29. august 2014 av Angeliqa Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 For meg høres det ut som det klassiske tilfelle av at gresset er grønnere på den ander siden! Nabooen er ny, spennede og du får som du sier denne betatt følelsen. Erfaringsmessig går den over hvis det hadde blitt noe mer. Jeg får alltid den følelsen når det er noen nye, noen mer spennende og "bedre" enn kjæresten, men jeg finner også ut at den følelsen blir borte når jeg ender opp med de og man går tilbake til hverdagen, da kommer det en ny spennende person, men etterhvert har jeg nå lært at den følelsen er det bare å ignorere for det fører ikke noe med seg. For meg er det viktigere å være med en person jeg liker, en jeg vil være sammen med, en jeg trives med, til tross for at jeg ikke lengre har den følelsen! 3 Lenke til kommentar
Klatre88 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Veldig enig med personen over meg her;) Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Holla hollaaaa...... Hva faen skal jeg gjøre nå? Det har flyttet inn en kjempekoselig og fin gutt i oppgangen her. Jeg bor sammen med kjæresten min. Har gått noen turer med ham, og det har vært ganske koselig. Problemet er.... jeg har blitt betatt av han. Herregud, er det mulig! Eller er jeg "forelsket" i forelskelsen? Spenningen? Aner ikke, men jævlig dritt er det i hvert fall. Kjæresten min ble ikke særlig fornøyd da jeg tok en sigg med ham på balkongen, og det er helt fair det. Jeg la i hvert fall ikke noe spesielt enn i det med det første, men så kom betattheten etter hvert, da... Tror kjæresten min snakket med han da jeg ikke var tilstedet, for nå vil ikke naboen snakke noe særlig til meg mere. Kanskje like greit. Kjæresten min er jo bare god og snill, og jeg har jo ikke lyst til noe annet å være sammen med han. Jeg har bare ikke de sterke, dype følelsene for kjæresten min. Han går meg på nervene noen ganger, men han er jo tvers gjennom god, så hva faen er galt med meg!!! Det blir ikke akkurat bedre når jeg kommer til å møte på naboen støtt og stadig! Jeg måtte bare få det ut, og kanskje noen oppmuntrende ord... Her er det bare en løsning - prøvekjøre begge over lang nok tid til at du finner ut hvem som er best. Du er da en dame med litt erfaring, er ikke dette en litt spennende utfordring, da? Du er heldig, det er ikke hver og en av oss som får et slikt pirrende scenario dumpende ned foran dørstokken. 2 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hold deg så langt unna personen som mulig - da vil følelsene forsvinne etterhvert. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Hvis du er et ludder så har du selvfølgelig sex med den nye nabogutten Endret 23. august 2012 av Senna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå