Redaksjonen Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Noen bruker milliarder på å holde seg flytende. Leketøyene du neppe har råd til Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Artige leketøy. Lengre enn de fleste hurtigrutene også. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg så denne utrolig spesielle «A» båten i Kristiansand for et par år siden, men å få vite at den kun går 18 knop var utrolig skuffende... Nå skal det sies at vinkelen bildet dere bruker er tatt fra gir jo et inntrykk av at den er ganske kort og "klumpete", men det er det absolutt ikke når man ser det i virkeligheten... Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Verdens rikinger konkurrerer om gullmedalje i vulgaritet, ser jeg. Interessant. Lenke til kommentar
karantene Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det store flertallet av disse båtene er eiet av diktatorer som tjener penger ved å stjele fra folket de undertrykker. Vulgært? Ja. 2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Har dere bare kjørt en engelsk tekst gjennom Google Translate? Var horribel norsk her, og når vi er i Norge og har norske tastatur er det helt naturlig å skrive Espen Øino, ikke Oeino som dere har gjort her. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det store flertallet av disse båtene er eiet av diktatorer som tjener penger ved å stjele fra folket de undertrykker. Vulgært? Ja. Ekstrem luksus er nesten alltid blodharry. Tror det var en Apprentice-episode hvor Trumpern skulle vise de unge lovende rundt i Manhattan-kåken sin, som han omtalte som "the nicest apartment in New York" eller noe i den duren. Gud hjelpe meg så fælt det var. Gull og mahogni OVERALT, og innendørs fontene. Yay. Egenskapene som gjør folk styrtrike har lite eller ingenting med anstendighet å gjøre. Dette er jo tross alt de som har baller til å si til seg selv og verden at "dette fortjener jeg". Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Noe må de jo bruke pengene sine på. http://www.bornrich.com/richfiles/yachts/most-expensive/1/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg