mobilen.no Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Putter du denne på din iPhone slipper du å være redd for vann og sand. driSuit til iPhone Lenke til kommentar
Armador Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Putter du denne på din iPhone slipper du å være redd for vann og sand. driSuit til iPhone Har selv en slik DriSuit, og vil si den er fantastisk!! Bruker den til å filme under vann, og snakker ofte i tlf i dusjen nå, faktisk... hehe Hvis jeg sykler eller jogger i regnet kommer den også godt med Lenke til kommentar
Skyggen Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Putter du denne på din iPhone slipper du å være redd for vann og sand.driSuit til iPhone Har selv en slik DriSuit, og vil si den er fantastisk!! Bruker den til å filme under vann, og snakker ofte i tlf i dusjen nå, faktisk... heheHvis jeg sykler eller jogger i regnet kommer den også godt med Du skriver at du sykler med Drisuit. Er det mulig å fa styrefeste for denne på sykkelen? Det er mulig jeg tar feil, men jeg har hittil trodd at det kun er Lifeproof som har dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg