Thuesen Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hei. Har netopp vært i Las Vegas. Der havnet jeg på en kraftig smell. Var en vanvittig fet uke og vil ned igjen så usikker på om den var verdt det eller ikke. Den har uansett fått meg til og måtte selge kamera utstyret mitt for at ting skal bli litt enklere for meg. Lurer på om dere har en ide på ca pris jeg kan ta for disse tingene. Canon 5D mk2 Canon 16-36 f 2.8L Canon 50mm 1.8 Sigma 70-200 Sigma 150-500 APO DG OS HSM Alt er fint brukt og har originale esker til det meste. Utenom dette er det masse mer som blits, div studio lys og sånn, ryggsekk og div men det tar jeg bare hva jeg får for det. Setter pris på svar. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det er en røff guide til bruktpriser her, basert på gjennomsnittlige priser på utstyr som er lagt ut på finn.no og foto.no tidligere. Ikke alltid 100%, men kjekt uansett. http://178.63.88.67/~teambiat/index.php?module=price Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Rundt 20.000,- tenker jeg for det du har listet opp over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå