Gå til innhold

Nettstreaming Kultur


Anbefalte innlegg

Ok jeg forstår godt at nettstreaming er veldig populært hos gamere. De fleste som spiller spill streamer sine turneringer eller spill de spiller online. Og hos justin/twitch tv hvis du møter requirements så kan du få en partnership med streaming nettsiden.

 

Men hva er det med jenter som streamer seg selv på nettet og snakker til kamera, mens kåte gutter skriver I LOVE YOU i chatten. Det er også mange enslige norske jenter som streamer seg selv på nettet. De fleste av dem ganske søte faktisk. Jeg tror dette er en form for egoisme. Jentene vet de er fine så de streamer seg selv for å oppsøke oppmerksomhet.

 

Hun jenta her er svensk! Hun er søt og det er mange kåte gamlinger på streamen hennes. Jeg tipper at hun er mellom 16-17 år gammel.

http://www.justin.tv...b#/w/3636707600

 

De jentene som melder seg på programmet Paradise hotell gjør det for å bli en kjendis og oppsøke oppmerksomhet fra gutter. Men nå har det blitt oppfunnet en ny type oppmerksomhet egoisme søking fra jenter og dette kalles offentlig nett video streaming.

 

Er disse nordiske jentene blitt så lei av nordiske gutter at de streamer seg selv på nettet for å få oppmerksomhet fra utenlandske gutter?

 

Eller er dette en form for å øke sin selvtillitt og oppsøke oppmerksomhet fra andre mennesker? Den jenta vet at hun er fin og hun at de gamle gubbene på streamen hennes liker henne. Hva tror dere?

 

Jeg vet at Kim Kardashin gav ut videoen for å bli populær! Men hvorfor må alt handle om populæritet og status for jenter? Om en mann ikke har status og populæritet så kommer han aldri til å få en søt babe. Hvorfor må alt handle om status og populæritet hos damer?

Endret av eXalpha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...