Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Remote Desktop til en Windows 98 server

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du installerer Remote Desktop på windows 98 maskinen. Er ikke verre enn det... Det ligger på windows XP (Pro) CD-en.

Er ikke det bare klienten som ligger der a? Tror ikke det er noen stand-alone verson av rd-serveren, isåfall hvem fil var det du tenkte på?(installasjon av serverdelen alså)

Lenke til kommentar
radmin

www.radmin.com

støtter meg til denne ja....den desidert beste jeg har testet (har bl.a. prøvd flere vnc-versjoner, pcanywhere og proxymaster).

bruker den daglig på jobben for å koble opp mot en kundes server.

får du remote desktop til å funke så er den også glimrende...bortsett fra at den sliter med enkelte tastetrykk (som f.eks. @£${[]} )

Lenke til kommentar
Du installerer Remote Desktop på windows 98 maskinen. Er ikke verre enn det... Det ligger på windows XP (Pro) CD-en.

Er ikke det bare klienten som ligger der a? Tror ikke det er noen stand-alone verson av rd-serveren, isåfall hvem fil var det du tenkte på?(installasjon av serverdelen alså)

Det er vel egentlig bare å prøve det? Bare putt inn Windows XP CD'en, så starter den opp automatisk. Da kan du velge om du vil installere XP, og noen andre alternativ. I det ene alternativet er Remote Desktop.

Stream: Remote Desktop takler alle de tegnene hos meg i hvertfall. Det er kun ctrl-alt-del som naturlig nok ikke funker hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...