thomassit0 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 http://hl2.gamingsource.co.uk/?content=news der er det fra tyske spillbutikker hvor de har promo bokser av hl2 framme og det tyder på at det kommer den 30.09 sier ihvertfall de som driver nettsia. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Den som lever får se.....vi får leve i håpet! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 de (valve) har jo sagt at de skal levere 30.09 så jeg forstår ikke hva problemet er, med mindre det kommer mer info fra offisiellt hold... Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Valve sa også at Team Fortress 2 skulle komme i august 2001 ....menne jeg har hørt masse om at den kommer den 30'ende så jeg har høyt håp 8) Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Man får leve i håpet... . Er det ferdig så er det ferdig, er det ikke så er det ikke ferdig . Kloke ord ? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Har aldri vært 30.09. Så lenge det ikke har kommet fra offisielt hold at spillet skal utsettes så er det vel ikke no lure på. Stol ikke på rykter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Har aldri vært 30.09. Så lenge det ikke har kommet fra offisielt hold at spillet skal utsettes så er det vel ikke no lure på. Stol ikke på rykter er en del motsetninger i det innlegget ditt.. har aldri vært 30.09 ? er jo det valve har selv gått ut med. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 HL 2 er jo bare et spill som alle andre.. Kanskje med litt eksta pepper på grafikken Det jeg ser frem til er Modsene og addonsene! Klarer de å lage like fete Mods til HL2 som de gjør til 1`ern, så er det helt sjeft! Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Litt av cluet med lanseringen av HL2 var jo at utviklerne hadde fått holdt på i fred i mange år. Datoen har de derfor hatt laaang tid på seg til å sette, og jeg tror det er minimalt som står i veien for planlagt utgivelse 30.9.03. Dette kunne jeg nesten satt penger på. Athelas Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 1. Det er grafikk motoren de har brukt meste parten av tiden på! 2. Se her “As you may already be aware, the UK release date for 'Half-Life 2' has changed to Nov 2003. Please don't worry, your order is still 'live' and will be despatched to you on the day prior to the revised release date, via your chosen method of shipping, unless you advise us to the contrary.” Lenke til kommentar
Tim Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 s**** så jeg gleder meg til å nyte grafikken til det spillet ass! Lenke til kommentar
Timberland Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Det er kanskje verd å påpeke at gamereactor i dette tilfellet har gjort et sørgelig dårlig forarbeid for denne saken. Den mailen som ble sitert er sendt ut til de kundene som har forhåndsbestilt hos GAME i england. Vu har ikke sagt et ord om dette offesielt, i tillegg må det jo nevnes at for bare en uke siden så bekreftet en av Valve sine ansatte at de fortsatte jobbet mot 30. september. Det som kan være tilfelle er at den europeiske utgaven kommer senere enn den amerikanske (sånn som f.eks. tron 2.0). Dette hindrer likevel ikke folk å kjøpe Half-Life 2 via Steam. Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg begynner ihvertfall å bli temmelig lei av alle disse spekulasjonene. Håper de snart kan få en uttalelse som er endelig, samma hva den sier. . Dårlig gjort å pine oss som ser frem til spillet med falske rykter osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg begynner ihvertfall å bli temmelig lei av alle disse spekulasjonene. Håper de snart kan få en uttalelse som er endelig, samma hva den sier. . Dårlig gjort å pine oss som ser frem til spillet med falske rykter osv. hvor mange ganger må det sies ? lombardo sa i et intervju sist fredag at datoen er ikke forandret, 30 sept havner spillet i hylla.. Lenke til kommentar
slash Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 bare 24 dager igjen!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå