ULKE Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hei, Hvorfor fungerer ikke bakgrunnen til body fra en ekstern css-fil? Benytter meg av HTML5 og tegnsett utf-8. Har følgende kode i CSS-fila @charset "utf-8"; body { background:#cccccc; } Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hvordan ser linken din ut da? Lenke til kommentar
alfred97 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Prøv "background-color" i stedet for bare "background". Might work. Lenke til kommentar
ULKE Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Prøv "background-color" i stedet for bare "background". Might work. har prøvd det også, men funker ikke. Link til css funker også fordi alt annet funker så forstår ikke hvorfor det er slik. Lenke til kommentar
Araho Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Sikker på at du ikke dekker over body med andre elementer, typisk en div eller lignende? Lenke til kommentar
ULKE Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Sikker på at du ikke dekker over body med andre elementer, typisk en div eller lignende? Jeg flyttet body til ett annet sted i CSS-fila og da funket den Forstår ikke hvorfor, men nå fungerer alt som det skal! Lenke til kommentar
agm Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det er alltid sist definerte verdi som gjelder (sett bort ifra spesifisitet osv.). Regner med du har en annen body-oppføring i stilsettet et sted. Men bra du fikk fikset det! Lenke til kommentar
ULKE Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Det er alltid sist definerte verdi som gjelder (sett bort ifra spesifisitet osv.). Regner med du har en annen body-oppføring i stilsettet et sted. Men bra du fikk fikset det! Det rare er at jeg ikke hadde det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå