lalala123 Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 bestılte pc i juli asus z77 1100 kr i5 3570k 7850 sapphıre 550d stock kjoler 8 gb ram ıntel 330 60 hvor lenge vıl dette holde ut og skal kjope ny cpu cooler snart men skal ııkke ta ut HK fra kabinettet skal installere cpu cooler uten aa ta ut HK men blır det vanskelig mtp. kjolepasta osv? er det generelt vanskelig aa paafore kjolepasta? bruker bare plastikkpose? ogsaa hvoradn fjerne kjolepasta om f.eks 1 aar kan man vaske magnetıske stovfıltre? hvordan renser dere stov Lenke til kommentar
HSkjorberg Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Når du skal påføre kjølepastaen er det lurt å påføre ca en 2-3 dråper og så bruke et slags plastikk kort( likt som bankkort) til å smøre det utover så det dekker hele CPU! Selv har jeg bare trengt å tørke bort pastaen med litt dopapir, vet ikke hvordan det er om 1 års tid. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Når du skal påføre kjølepastaen er det lurt å påføre ca en 2-3 dråper og så bruke et slags plastikk kort( likt som bankkort) til å smøre det utover så det dekker hele CPU! Selv har jeg bare trengt å tørke bort pastaen med litt dopapir, vet ikke hvordan det er om 1 års tid. nei du skal lage en ertestor kladd i midten og presse på kjøleren. det er det som er desidert best. Lenke til kommentar
lalala123 Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 kan ikke ta rısk Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 kan ikke ta rısk ingen risk. du tar en kladd på ca ertestørrelse. og presser cpukjøleren på. da får du best dekning. tro du meg jeg overklokker en del. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 kan ikke ta rısk ingen risk. du tar en kladd på ca ertestørrelse. og presser cpukjøleren på. da får du best dekning. tro du meg jeg overklokker en del. 1+! kannibalen vet hva han snakker om. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 kan ikke ta rısk ingen risk. du tar en kladd på ca ertestørrelse. og presser cpukjøleren på. da får du best dekning. tro du meg jeg overklokker en del. 1+! kannibalen vet hva han snakker om. takker! lover å ikke prøve å¨skyte deg med harpun ^^ Lenke til kommentar
lalala1234 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 hva med andre spørsmålene? kan ikke bruke cpu kjøler kjølepasta metoden blir vanskelig for meg første gang hvilke programmer anbefales til å måle CPU, GPU osv.. eller rett og slett selve pcen? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Vanskelig for deg? Er bare å ha på en ert med pasta i midten også begynne å feste kjøleren, du kan ikke få det enklere enn det. Hwinfo kan måle temp, men du vil ikke greie å koke ihjel en PC, selv om du går inn for det. Med dagens CPUer om du napper av kjøleren under bruk, så har den forsvarsmekanismer for å forhindre at den blir stekt, den skrur seg av før det blir ett problem. Kun i gamle dager klarte man å ta livet av en CPU på den måten, men disse dagene ble det slutt på for mange herrens år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå