Gå til innhold

Klarer ikke avinstallere program.

Anbefalte innlegg

Legger ved en fil der jeg viser hva som skjer når jeg prøver å avinstallere "the sims 3". Jeg skulle avinstallere og installere det på nytt. Men nå går det verken an å installere eller avinstallere det. Har manuellt slettet alle filene fra : C/Programfiler (x86)/Electronic Arts/The Sims 3, men det går fortsatt ikke an å installere det. Som dere ser så er det fortsatt en fil som tilsier at jeg kan avinstallere det, men da kommer den erroren jeg viste opp. Dette er veldig frustrerende og jeg ville satt umåtelig pris på om noen kunne klart å hjelpe meg å fikse dette!

post-275177-0-29003800-1345320632_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for hjelp, fikk til og avinstallere det med ccleaner, men det går fortsatt ikke å installere det på nytt på pcen min. Nå har jeg fått et nytt problem! Hehe :) Det er at jeg ikke finner uninstall fila til prototype 2. Det rare med dette er at jeg aldri har vært å rota eller rørt borti prototype 2 mappa. Legger ved et bilde av mappa her også! Hadde vært helt konge om dere kunne hjulpet meg her også!

post-275177-0-63234200-1345328871_thumb.png

Lenke til kommentar

Tusen takk for hjelp, fikk til og avinstallere det med ccleaner, men det går fortsatt ikke å installere det på nytt på pcen min. Nå har jeg fått et nytt problem! Hehe :) Det er at jeg ikke finner uninstall fila til prototype 2. Det rare med dette er at jeg aldri har vært å rota eller rørt borti prototype 2 mappa. Legger ved et bilde av mappa her også! Hadde vært helt konge om dere kunne hjulpet meg her også!

Finner du ikke Prototype 2 i CCleaner sin avinstallerings liste eller Windows sin egen avinstallerings liste da? Du finner den i Control Panel - Add Remove Programs

Lenke til kommentar

Finner den ikke i noen av listene.. Har både sjekket windows og ccleaner lista.. Rart hvor mye som skulle gå skeis i kveld

Sett i CD'en og kjør "uninstall?" kanskje? :p Eller prøv:

http://bit.ly/MEzmIA

Edit: Til opplysning kan det hende du må sette i CD'en, kjør "install" og deretter "uninstall", også

Endret av p3rdurabo
Lenke til kommentar

Håper du har antivirus?

Er en del infiserte filer fra Thepiratebay , om du er uheldig sitter du nå på en datamaskin som har fått virus / trojaner og flere .exe som ikke vil fungere.

Har avg free. Alle spillene jeg har lastet ned derifra er fra topp 100 listene over mest nedlastede, og alle er fra dedikerte tpb brukere. Det er vel relativt safe?
Lenke til kommentar

Har avg free. Alle spillene jeg har lastet ned derifra er fra topp 100 listene over mest nedlastede, og alle er fra dedikerte tpb brukere. Det er vel relativt safe?

Det at mange laster ned betyr jo ikke at det ikke er virus eller annen skadevare i filene. Det sikreste er å kjøpe spillet.

Lenke til kommentar

Det at mange laster ned betyr jo ikke at det ikke er virus eller annen skadevare i filene. Det sikreste er å kjøpe spillet.

True dat!

Endret av p3rdurabo
Lenke til kommentar

Syns tråden nærmer seg grenselandet nå, så beste å gjøre nå for deg er å ta en opprydding i systemet så langt du klarer (gode programmer er allerede anbefalt), evt. prøve ut MoveOnBoot for å fjerne filer/mapper/programmer som ikke lar seg fjerne. Hvis du absolutt må spille dette, så stikker du ut og kjøper spillet. Er jo gammelt nå, så koster sikkert ikke all verden.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...