SeaCraft Skrevet 18. august 2012 Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Hei, idag kjøpte jeg bf3 brukt på GameStop i Tønsberg. Når jeg skulle teste det så skrev jeg inn EA accounten min, så skrev jeg inn "online koden" og da fant jeg ut at den var brukt. Ingen sa noen gang til meg at den var brukt. Kan dette være en feiltakelse? Et nytt spill koster 249. Hvis jeg da kjøper et brukt til 199 og etter det må betale 79 kr blir jo det dyrere enn et nytt et. Dette henger ikke på greip?! Er forresten til ps3. Mvh. SeaCraft Endret 18. august 2012 av SeaCraft Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 18. august 2012 Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 Er desverre standard praksis på Gamestop så må nok fint finne deg i og kjøpe et onlinepass til 79 kr eller kjøpe spillet nytt Lenke til kommentar
merseyside Skrevet 18. august 2012 Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 Når spillet selges brukt er sjansen for at DLCer og forskjellige Online Pass er brukt. Derimot tilbyr både Game og GameStop en 10.dagers bytte mulighet på spill, så tar du det tilbake kan du betale de 50 ekstra for et nytt et, men er nok billigst å betale de 79 for passet... Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 må jo ikke kjøpe spille med online pass brukt når du får det like billig nytt Lenke til kommentar
SeaCraft Skrevet 19. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Tror jeg tar det med inn til GameStop. Det er jo teit at at man må betale 199 for et brukt spill + online pass til 75 når det er billigere å kjøpe nytt? Mvh. SeaCraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå