GibsonSG Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hei, Jeg er en gutt på 21 som leter etter noen å spille med, helst type RPG spill. Spiller forsåvidt alt, men det er sjangeren jeg er mest opptatt av for tiden. Om du har tenkt å spille Guild Wars 2 og/eller Torchlight 2 når de kommer ut er det optimalt. Spiller også Diablo 3, Saints Row the Third and all that good stuff. Jeg spiller også shooters i ny og ne som Borderlands (har forhåndsbestilt 2) og L4D2 Svar her eller legg meg til på steam http://steamcommunity.com/id/kanyborg/ om du er interessert. Lenke til kommentar
MTlele Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Gamer du også counter strike source? hilsen gutt 16 år! Lenke til kommentar
GibsonSG Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Gamer du også counter strike source? hilsen gutt 16 år! Nope, gjør ikke det gitt :\ Lenke til kommentar
kolbuingen Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hei! Legger deg til på steam senere i kveld, har planer om å spille Guild wars 2 , torchlight 2 selv + spiller et del anddre spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå