Lena:)) Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hei, jeg har kjøpt ett speilreflekskamera for ikke alt for lenge siden. Jeg har nå Canon EOS 600D. Problem er at jeg fikk med en fjernkontroll til kamera, og jeg aner ikke hvordan jeg får den til å funke. Er det noen som vet det? På forhold takk Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Hei, jeg har kjøpt ett speilreflekskamera for ikke alt for lenge siden. Jeg har nå Canon EOS 600D. Problem er at jeg fikk med en fjernkontroll til kamera, og jeg aner ikke hvordan jeg får den til å funke. Er det noen som vet det? På forhold takk Har denne fjernkontrollen et navn? Trådløs eller med ledning? Endret 18. august 2012 av awesnes Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Det finnes flere fjernkontroller til Canon EOS 600D, du har med kabel og uten kabel. Det finnes også uorginale. Så skal vil kunne hjelpe mer eksakt, så må du gi oss mer detaljert informasjon. Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 ahh, så my med dette da haha, den er uten kabel. fjernkontrollen heter RC-6. Fjernkontrollen var med i pakken jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Se her: http://www.youtube.com/watch?v=L33Tcd90bGY Denne fjernkontrollen er infrarød, og det krever at det er fri sikt mellom den infrarøde senderen og fjernkontrollen. Du må altså stå forran kamera for at den skal funke. Fin til selvportretter etc. men ikke fult så god til andre ting etter min mening. EDIT: Har selv denne: http://www.japanphoto.no/product/kamera-tilbehor/canon/aputure-fjernutloser-ap-r3c-for-canon/ Funker ALLTID når jeg trykker uansett hvor jeg står og koster ikke mer enn en hundrings Endret 18. august 2012 av BjerkneZ Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Uten at jeg kjenner til kontrollen: Sjekk at det er batteri på den Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 jaha, men er det da bare og stå foran kamera og trykk på knappen? skjønner ikke dette helt jeg, er det ikke noe innstillinger jeg skal trykke på? hahah, jeg er håpløs Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Uten at jeg kjenner til kontrollen: Sjekk at det er batteri på den jepp er batteri på den, sjekka nettopp Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Her har du fremgangsmåten, du setter igang timerfunksjonen. 1 Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Her har du fremgangsmåten, du setter igang timerfunksjonen. Tusen takk! nå fikk jeg til det : ) ble ett "nydelig" bilde av meg selv hah Endret 18. august 2012 av Lena:)) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Tusen takk! nå fikk jeg til det : ) ble ett "nydelig" bilde av meg selv hah Pics or It Didn't Happen Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Tusen takk! nå fikk jeg til det : ) ble ett "nydelig" bilde av meg selv hah Pics or It Didn't Happen hahahah, ble nesten slik: http://www.google.no...,r:15,s:0,i:156 Elsker småe google linker Endret 18. august 2012 av Lena:)) 1 Lenke til kommentar
fotomann62 Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Her har du fremgangsmåten, du setter igang timerfunksjonen.Tusen takk! nå fikk jeg til det : ) ble ett "nydelig" bilde av meg selv hah Ja flott bilde :-) Å klart du også kan stå bak kamera å betjene fjernkontrollen,som noen sa du ikke kunne.Men du har sikkert funnet ut av dette for lengst.Gammelt innlegg så jeg.Har Canon 700D selv å bruker fjernkntr mye.Lykke til med fotograferingen,kjempehobby:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå