CommanderKeen Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hei forum. Noen som vet om en spillbutikk i Oslo som er åpen på denne tiden av døgnet? Fikk plutselig lyst på et nytt spill. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Internett er i regelen åpent 24 timer i døgnet. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Internett er i regelen åpent 24 timer i døgnet. Men jeg vil ha spillet nå. Og jeg finner ikke noe interessant på hverken PS Store eller Games on Demand. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Kjøp det, last det ned og spill? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Kjøp det, last det ned og spill? Hvordan fikk du ikke med deg det jeg skrev i posten rett over deg? Forstår ikke hvorfor man skal svare når man ikke har noe vettugt å komme med. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Vel, svaret på det opprinnelige spørsmålet er ja. Men å få det svaret her tok altså en uke. Å sjekke på platekompaniet.no tok meg ca ett minutt.. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Vel, svaret på det opprinnelige spørsmålet er ja. Men å få det svaret her tok altså en uke. Å sjekke på platekompaniet.no tok meg ca ett minutt.. Finner ikke noe om åpningstid der. Hadde jeg gjort det, hadde det ikke vært noe bruk for denne tråden. Endret 26. august 2012 av sthusby Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Nesten helt nederst på siden står det "Våre butikker." Så kan du velge "butikkoversikt". Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Nesten helt nederst på siden står det "Våre butikker." Så kan du velge "butikkoversikt". I see. Takker. Har allerede gått til innkjøp av noen nye spill, blant annet Syndicate. Overraskende bra forøvrig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå