Astrid E. Saltveit Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Har prøvd å laste opp nytt bilde i dag, men det har surret og gått i det uendelige uten at noe har skjedd. Gjorde akkurat som jeg pleier og har ikke endret noen innstillinger i nettleser etc. Fant etterhver ut at det hadde med filens billedtittel å gjøre - den inneholdt tegnet #. I veiledningen står det riktignok at en rekke tegn - bl.a. # - vaskes bort fra filnavnet og at det vil fremstå uten tegnet, men det står ingenting om at opplastingen vil gå i stå hvis man ikke selv fjerner slike tegn fra filnavnet....? Er ikke dette en liten svikt i systemet? ...som lett kan rettes på, f.eks. ved å endre veiledningen til at spesialtegn må fjernes fra filnavnet? Lenke til kommentar
Terje Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Har du det eksakte navnet på filen du prøve å laste opp? Det beste hadde vært om du kunne ha sendt meg filen, med det filnavnet som det ikke gikk med til terje (krøllalfa) tek.no Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Har du det eksakte navnet på filen du prøve å laste opp? Det beste hadde vært om du kunne ha sendt meg filen, med det filnavnet som det ikke gikk med til terje (krøllalfa) tek.no Det ordnet seg da jeg fjernet det problematiske tegnet fra filtittelen - det tok bare litt tid før jeg forsøkte dette fordi det i instruksjonen deres står at slike tegn blir vasket bort fra deres side ved opplasting. Dette skjedde jo tydeligvis ikke - enten er det en svikt i teknikken eller så vil jeg foreslå at dere endrer instruksjonen. Ikke noe stort problem, dette, men kan sikkert oppstå fra tid til annen og det er sikkert lett å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 men du husker ikke det opprinnelige filnavnet? Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Jeg er litt usikker - tror jeg bare bytta ut #-tegnet med en bindestrek, men klarer ikke å finne det på maskinen... Kan ha vært "r-bitteliten #2" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg