Gå til innhold

Opplasting av bilde - lar seg ikke gjøre...

Anbefalte innlegg

Har prøvd å laste opp nytt bilde i dag, men det har surret og gått i det uendelige uten at noe har skjedd. Gjorde akkurat som jeg pleier og har ikke endret noen innstillinger i nettleser etc.

Fant etterhver ut at det hadde med filens billedtittel å gjøre - den inneholdt tegnet #.

I veiledningen står det riktignok at en rekke tegn - bl.a. # - vaskes bort fra filnavnet og at det vil fremstå uten tegnet, men det står ingenting om at opplastingen vil gå i stå hvis man ikke selv fjerner slike tegn fra filnavnet....?

Er ikke dette en liten svikt i systemet? ...som lett kan rettes på, f.eks. ved å endre veiledningen til at spesialtegn må fjernes fra filnavnet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har du det eksakte navnet på filen du prøve å laste opp? Det beste hadde vært om du kunne ha sendt meg filen, med det filnavnet som det ikke gikk med til terje (krøllalfa) tek.no :)

Det ordnet seg da jeg fjernet det problematiske tegnet fra filtittelen - det tok bare litt tid før jeg forsøkte dette fordi det i instruksjonen deres står at slike tegn blir vasket bort fra deres side ved opplasting. Dette skjedde jo tydeligvis ikke - enten er det en svikt i teknikken eller så vil jeg foreslå at dere endrer instruksjonen. Ikke noe stort problem, dette, men kan sikkert oppstå fra tid til annen og det er sikkert lett å gjøre noe med det. ;)
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...