sinnaelgen Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Er det noe som vet hvor man får frem valget for opak av makroer i liberty office ? jeg får det ikke frem i menyvalget for makroer Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Du må aktivere «experimental features» i innstillingane[1]. Verktøy --> Innstillingar --> LibreOffice --> General, hak av for «Enable experimental (unstable) features». [1]: http://user.services...hp?f=20&t=46107 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Rart at dett ikke er nevnt i hjelpeteksten. i Open office var dette ikke nødvendig. Er det en logisk forklaring på hvorfor valget er slått av som standard ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Fordi utviklarane reknar funksjonane som potensielt ustabile ... Det vil seie at det kan vere dei ikkje fungerer som forventa, eller i verste fall får heile programmet til å krasje. Kor ustabil makroopptak kan vere skal eg ikkje seie noko om, det kan vere det vil fungere heilt problemfritt for deg, men utviklarane meiner tydelegvis at det ikkje er heilt ferdig/stabilt. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 De er ikke programmet komplett , kun en beta utgave ( som er for dårlig ) jeg har verson 3.5 Men fant ut at 3.6 er nå tilgjengelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå