SkyFish Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg har et Geforce 3 Ti-200 med 128mb ddr. Leverandøren er POV (Point of view) Jeg bare lurte på om noen andre hadde problemer med tv-ut på dette kortet?? Når jeg kobler kortet fra pc til tv kommer det ikke noen respons engag, har prøvd alle forskjellige drivere fra nvidia og prøvd 3 tv'er og 2 pc'er. Jeg vet helt ærlig ikke hva som kan være galt, kan det skje at et kort rett og slett slutter å virke helt uten videre? Mvh Kenneth Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Har du restartet maskinen etter at du har koblet inn tven? og koblet ut pc skjermen ? Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Ja : Har prøvd neste alt jeg kan komme på. Vet at gamle gf2 funket på tv-ut på samme pcen og tv'en. Har teste utallige drivere Ville ringe eller maile POV og spørre hva som kunne gjør det, men det eneste de har av support er en lusen FAQ som bare gir svar på teite spørsmål. Håper noen her kan hjelpe meg.. Takker for svaret ditt... mvh Kenneth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå