FuzzFuet Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Poppet plutselig opp et antivirus/spyware program på PC-en som pøste på med meldinger om ditt og datt kritisk. Skjønte med en gang at dette var bullshit og prøvde og bli kvitt det, men det blokkerer diverse funksjoner og lar seg ikke av-installere på den "enkle" måten. Har googlet etter løsninger, men tror jeg er dårlig til det. For jeg finner bare løsninger som involverer heftig manuell redigering av registret, ellers blir jeg bedt om å kjøpe program for xxx antall kroner.. Kjører Windows 7. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Fant denne guiden på google. Ser ved første øyekast ut som en god guide, som ikke bruker programvare du må kjøpe. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg ville brukt Malwarebytes sin metode. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Fikk fjerna skiten nå! Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Virker som at "Microsoft Security Essentials" har problemer med og oppdatere seg etter viruset. Får denne beskjeden (se vedlegg). Ser ut til at viruset har tulla litt med registret. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Avinstaller med Revo uninstaller og velg moderat-modus. Da avinstallerer man hele programmet og mesteparten av registeroppføringen knyttet til programmet. Etterpå installerer du MSE på nytt. Da burde det funke fint igjen. Mvh Faller Lenke til kommentar
Dr.Geek Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Nei, problemet er ikke registeret her. Antageligvis har viruset opprettet en proxy som internet trafiken din går gjennom. Den blokkerer antivirus adresser/ip. Gå til "Alternativer for Internet" "Tilkoblinger" Lan" og sett det tilbake på automatisk. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Fikk fiksa det nå! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå