Eratox Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Jeg har en BenQ XL2420T 120hz 3D skjerm og en Dell ST2410 60hz skjerm, har disse plugget inn i en Nvidia GTX 680. Når jeg har f.eks nå da premier league fra tv2 sumo på 60hz skjermen og skal spille wow på 120 hz skjermen oppstår det et problem med og skille hzen på skjermene, legger merke til og frameraten på wow hopper fra 60-120 hele tiden. og hvis den legger seg stabilt på en framerate er det fortsatt litt "lag/slurring" (er ikke helt sikker åssen jeg kan forklare det) så om det er noen løsninger på dette problemet her hadde det vært til stor hjelp for meg eller så må jeg vel kjøpe en ny 120hz monitor for og bytte ut 60hz. Endret 18. august 2012 av Eratox Lenke til kommentar
Eratox Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 og hvis jeg skrur av vertical sync på wow og har 200+ fps er det fortsatt "lag/skrurring" Lenke til kommentar
fenele Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Har du satt rett frekvens i Nvidia kontrollpanelet på begge skjermene? Jeg har selv samme setup som deg bare med en annen 60Hz skjerm og jeg har ikke samme problem som deg. Lenke til kommentar
Eratox Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Har du satt rett frekvens i Nvidia kontrollpanelet på begge skjermene? Jeg har selv samme setup som deg bare med en annen 60Hz skjerm og jeg har ikke samme problem som deg. Ja, BenQ skjermen står på 120hz og Dell skjermen står på 60hz Lenke til kommentar
fenele Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Så det er kun når du ser på TV2 Sumo du har framedrops? Er det Flash eller Silverlight TV2 Sumo bruker? Lenke til kommentar
Eratox Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Så det er kun når du ser på TV2 Sumo du har framedrops? Er det Flash eller Silverlight TV2 Sumo bruker? TV2 bruker silverlight ,men har merka det samme problemet når jeg har sett på twitch tv, men det er bare når jeg setter det til fullscreen problemet skjer. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Har du samme drops med YouTube o.l også kanskje? Prøv å slå av hardware accel. I flash høyreklikker du på et flash vindu -> settings så er det en checkbox der. I Silverlight høyreklikker du å trykker på "silverlight" så finned du samme checkbox i en av tabsa i settingsmenyen. Restart nettleseren etter du har gjort dette. Hvis det ikke funker prøv å sett high priority på WoW.exe i Task Manager. Lenke til kommentar
Eratox Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Har du samme drops med YouTube o.l også kanskje? Prøv å slå av hardware accel. I flash høyreklikker du på et flash vindu -&--#62; settings så er det en checkbox der. I Silverlight høyreklikker du å trykker på "silverlight" så finned du samme checkbox i en av tabsa i settingsmenyen. Restart nettleseren etter du har gjort dette. Hvis det ikke funker prøv å sett high priority på WoW.exe i Task Manager. Fant ikke Hardware accel i silverlight men kan jo prøve og se om samme problemet oppstår på youtube nå da Endret 18. august 2012 av Eratox Lenke til kommentar
Eratox Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Har du samme drops med YouTube o.l også kanskje? Prøv å slå av hardware accel. I flash høyreklikker du på et flash vindu -> settings så er det en checkbox der. I Silverlight høyreklikker du å trykker på "silverlight" så finned du samme checkbox i en av tabsa i settingsmenyen. Restart nettleseren etter du har gjort dette. Hvis det ikke funker prøv å sett high priority på WoW.exe i Task Manager. Samme problemet oppstår på youtube . skrudde av hardware accel og satt wow som high prior fortsatt så hopper den mellom 120 og 60hz Lenke til kommentar
Eratox Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 + cpu min burde klare og dra det så trur ikke det er problemet, er en intel i7 3770k ivybridge stock 3.5ghz Lenke til kommentar
fenele Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hardware accel er GPUen som jobber. Mange har problemer med Flash og WoW/andre spill. Lenke til kommentar
Eratox Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Hardware accel er GPUen som jobber. Mange har problemer med Flash og WoW/andre spill. aha. prøvde også og bytte fra firefox til chrome men hjalp lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå