Gå til innhold

problem med 120hz og 60hz samtidig...


Eratox

Anbefalte innlegg

Jeg har en BenQ XL2420T 120hz 3D skjerm og en Dell ST2410 60hz skjerm, har disse plugget inn i en Nvidia GTX 680.

Når jeg har f.eks nå da premier league fra tv2 sumo på 60hz skjermen og skal spille wow på 120 hz skjermen oppstår det et problem med og skille hzen på skjermene, legger merke til og frameraten på wow hopper fra 60-120 hele tiden. og hvis den legger seg stabilt på en framerate er det fortsatt litt "lag/slurring" (er ikke helt sikker åssen jeg kan forklare det) så om det er noen løsninger på dette problemet her hadde det vært til stor hjelp for meg eller så må jeg vel kjøpe en ny 120hz monitor for og bytte ut 60hz.

Endret av Eratox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det er kun når du ser på TV2 Sumo du har framedrops? Er det Flash eller Silverlight TV2 Sumo bruker?

TV2 bruker silverlight ,men har merka det samme problemet når jeg har sett på twitch tv, men det er bare når jeg setter det til fullscreen problemet skjer.
Lenke til kommentar

Har du samme drops med YouTube o.l også kanskje? Prøv å slå av hardware accel. I flash høyreklikker du på et flash vindu -> settings så er det en checkbox der. I Silverlight høyreklikker du å trykker på "silverlight" så finned du samme checkbox i en av tabsa i settingsmenyen.

 

Restart nettleseren etter du har gjort dette. Hvis det ikke funker prøv å sett high priority på WoW.exe i Task Manager.

Lenke til kommentar

Har du samme drops med YouTube o.l også kanskje? Prøv å slå av hardware accel. I flash høyreklikker du på et flash vindu -&--#62; settings så er det en checkbox der. I Silverlight høyreklikker du å trykker på "silverlight" så finned du samme checkbox i en av tabsa i settingsmenyen.

 

Restart nettleseren etter du har gjort dette. Hvis det ikke funker prøv å sett high priority på WoW.exe i Task Manager.

Fant ikke Hardware accel i silverlight men kan jo prøve og se om samme problemet oppstår på youtube nå da Endret av Eratox
Lenke til kommentar

Har du samme drops med YouTube o.l også kanskje? Prøv å slå av hardware accel. I flash høyreklikker du på et flash vindu -> settings så er det en checkbox der. I Silverlight høyreklikker du å trykker på "silverlight" så finned du samme checkbox i en av tabsa i settingsmenyen.

 

Restart nettleseren etter du har gjort dette. Hvis det ikke funker prøv å sett high priority på WoW.exe i Task Manager.

Samme problemet oppstår på youtube . skrudde av hardware accel og satt wow som high prior fortsatt så hopper den mellom 120 og 60hz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...