ZedoRk Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) . Endret 26. juli 2014 av ZedoRk Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hei En kompis og jeg brukte teamviewer til noe forskjellig. Jeg remote control'a pcen hans og sendte han noen filer og ikke noe mer. Nå sier han at han har full tilgang til min internett logg???? Den er lagret og han får ikke slettet den. Ikke at det er noe spesielt med loggen men han ser liksom alt jeg gjør...hjelp tas godt imot BullSh***! evt fjern teamviewer fra din pc.. eg har brukt teamviewer masse. å eneste måten han får tak i loggen e å gå inn på nettlesern å trykke control h å ta print screen.. tvile på han har tatt loggen din.. så ikke bekymre deg for det! ;P Lenke til kommentar
p3rdurabo Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Han har sikkert satt opp "unattended access" og kødder med deg.. wannabe hacker Lenke til kommentar
ZedoRk Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 (endret) . Endret 26. juli 2014 av ZedoRk Lenke til kommentar
p3rdurabo Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Okey, takk for svar litt kjedelig att han "stalker" meg Sikkert noe han kødder med ja Avinstaller Teamviewer fra Control Panel - Add or Remove Programs så er dette ikke lengre noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå