Gå til innhold

BK: Men du sa jo det kostet....! (2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det i går var kjempefint, og det her enda bedre :) Så levende og flott kommunikasjon :) Hehe... forferderlige greier du driver med egentlig- har jo vært på Rhodos et par ganger. Med noen solfattige somre de siste årene, og med disse gode reportasjene fra de herlige greske øyene,,,, så lengter en jo bare ned dit, til de flotte greske menneskene :)

Lenke til kommentar

Det i går var kjempefint, og det her enda bedre :) Så levende og flott kommunikasjon :) Hehe... forferderlige greier du driver med egentlig- har jo vært på Rhodos et par ganger. Med noen solfattige somre de siste årene, og med disse gode reportasjene fra de herlige greske øyene,,,, så lengter en jo bare ned dit, til de flotte greske menneskene :)

Takker jentungen 1!

Var flott på Rhodos, men vi liker Kreta om mulig enda bedre, så neste år blir det Kreta igjen - garantert.... ;)

PS!

Og vi har jo bare positive opplevelser med både menneskene og ikke minst maten - så vi er nok noen skikkelige "greeker"...

 

Lenke til kommentar

Likte bildet godt. Med en gang så jeg ikke pekefingeren, den gjør at jeg sitter å forsøker å tenke meg til hva det er de snakker om. Det pirrer nysgjerrigheten min. Det er flere elementer i bildet som gjør det, hvorfor har han f.eks ikke sko på seg. Og pippiposen gir bildet kontrast.

 

Lenke til kommentar

Likte bildet godt. Med en gang så jeg ikke pekefingeren, den gjør at jeg sitter å forsøker å tenke meg til hva det er de snakker om. Det pirrer nysgjerrigheten min. Det er flere elementer i bildet som gjør det, hvorfor har han f.eks ikke sko på seg. Og pippiposen gir bildet kontrast.

Takker hesve! :)

Synes det er artig at bildet setter tankene igang, slik du beskriver.

Det er jo også akkurat det som er det spesielle ved å sitte i ro og bare observere.... , og så kan jo fantasien gi en mange slags tanker og assosiasjoner...

 

 

Lenke til kommentar

Ja dette bildet er egentlig genialt..inneholder så mye mystikk at jeg oppgraderer til 5++

Men da synes jeg innehaver bak linsa bør komme med ytterligere forklaringer :hmm:

Hvis du ikke fikser mer mat for sultne "vetikkehelthvasomskjermellomdeto", bør du sette deg på et fly og oppklare ! He..he . :)

Endret av TerjeSolheim
Lenke til kommentar
En lita kommentar, et fint gatufotografi Svein og god søndag fra Leif og kongen som idag kom på besøk til Andenes :-)
Takker og god søndag til deg, Leif! Så kongen under rakettoppskyting i Andenes igår ja! :)

 

Well, det høres ut bra ut ;-) Jeg såg ikke kongen men båten i havna. God søndag med hilsen Leif " ikke konge " ;-)

Lenke til kommentar

Ja dette bildet er egentlig genialt..inneholder så mye mystikk at jeg oppgraderer til 5++Men da synes jeg innehaver bak linsa bør komme med ytterligere forklaringer :hmm:Hvis du ikke fikser mer mat for sultne "vetikkehelthvasomskjermellomdeto", bør du sette deg på et fly og oppklare ! He..he . :)

He, he, takker Terje!

Kunne vel kommet opp med en "historie", men siden jeg ikke kan språket og satt såpass langt unna, ja da må nesten hver enkelt seers egen fantasi komme til hjelp.

Fakta var ihverfall at han til ve. satt der og tegnet (sikkert derfor han tok av seg skoa), og han som retter pekefinger så ut som han var en kjøper som ville si fra om et eller annet... (resten var bare "gresk" for meg).... ;)

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...