Skogslik Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Ikke jeg, spiser ikke leverepostei. Jeg har kjørt bil i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Ikke jeg. Jeg har gått med varme sokker i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 (endret) Ikke jeg. Jeg har spilt Diablo III i dag. Nå har jeg tre karakterer på level 70. Men nå er jeg lei av å spille for i dag. Endret 1. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Jeg har ikke spilt noe spill i dag. Jeg har smerter i en fot Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 (endret) Ikke jeg. Jeg har ordnet medesin til rompa mi her om dagen. Den har hermoride plager, stikker som faen i rompa av og til. :scared: Endret 2. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Det har heldigvis ikke jeg. Jeg har fått med meg soloppgangen i dag. Vakkert. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Ikke jeg. Jeg har tenkt å se kunstløp nå i natt 00:35 tiden. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Det har ikke jeg. Jeg har irritert meg på grunn av noen barnslige tullinger i dag. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Det har ikke jeg. Jeg har spist to forskjellige typer biff i dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Ikke jeg. Jeg har spist reker i dag! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Ikke jeg. Jeg har en søskenbarn som har hatt en Chinchilla. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Ikke jeg. Jeg har ingen søskenbarn. Jeg har fått med meg soloppgangen i dag også. Rosa og vakkert. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Ikke jeg. Jeg har vært irritert på noen i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Jeg har vært irritert på noen. Men bare ikke i dag. Jeg set på min favoritt YT'er i dag, NickHal. Hans sin nye video spalte Nickstalgi. :wee: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Ikke jeg. Jeg skal se en fotballkamp om nøyaktig 36 minutter. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Jeg har ikke sett noen fotballkamper i dag. Jeg har aldri vært i California. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Ikke jeg heller. Men jeg har vært i USA. BTW så er dette jeg har-leken. Jeg har blitt lagt an på av en homofil mann før. Faktisk flere ganger. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 (endret) Tror ikke jeg har det. Hvert fall ikke som jeg vet. Først bare litt kjapp info om at undertegnede aldri har vært i et forhold. Jeg har avslått et "tilbud om forhold" jeg fikk fra en jente da hun innrømmet at hun hadde fått følelser for meg. Valgte å pent avslå da jeg var redd for at et forhold kunne ødelegge vennskapet. Vi er heldigvis gode venner enda Endret 3. mars 2018 av Gompemann Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 (endret) Jeg har sminkesaker. ;) Jeg kan ikke huske at jeg ha avslått et tilbud om forhold. Endret 7. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Jeg har ikke sminkesaker. Jeg har planer om å reise til et nytt land i høst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå