Pliscin Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Det har ikke jeg. Jeg har tatt badstu. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 (endret) Jeg har eller holder på å lage trippel mob-grinder i Minecraft. Jeg har ikke tatt badstu. Endret 17. februar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Det har ikke jeg heller. Jeg har brent meg på varme stekeplater Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 (endret) Det har ikke jeg heller. Jeg har brent meg på varme stekeplater Jeg tror du er i feil tråd. Dette er ikke, "jeg har aldri" leken. Du svarte på min "jeg har ikke tatt badstu". Endret 18. februar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Jeg har eller holder på å lage trippel mob-grinder i Minecraft. Jeg har ikke tatt badstu. Jeg har ikke lagt "trippel mob-grinder" i Minecraft. Vet ikke hva det er en gang. Jeg har tatt trikk i Skottland. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Ikke jeg, aldri vert i Skottland. Jeg har fått et av bildene mine på et albumcover. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Det har ikke jeg. Jeg har gitt god-nattaklem til noen i kveld Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Ikke jeg... Jeg har hørt på Japansk Black Thrash musikk på kassett i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Det har ikke jeg. Jeg har akkurat hørt på en sang av Taylor Swift. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Det har ikke jeg. Jeg har nettopp spist frokost. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Det har jeg også, eller lunsj da. Jeg har bæsjet ute i naturen før. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 (endret) Jeg har eller holder på å lage trippel mob-grinder i Minecraft. Jeg har ikke tatt badstu. Jeg har ikke lagt "trippel mob-grinder" i Minecraft. Vet ikke hva det er en gang. Jeg har tatt trikk i Skottland. På godt norsk blir det monster-kverner. Det har jeg også, eller lunsj da. Jeg har bæsjet ute i naturen før. Jeg er usikker om jeg har gjort det. Jeg har problemer med mobilen min, virker sånn om det er batteriet som er problemet. Mobilen skrur seg selv av konstant, og må ha hjelp av ladderen for å komme på igjen. Endret 19. februar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Jeg har også batteriproblemer med telefonen for tiden faktisk. Den kommer som regel ned til 40% før den plutselig stuper nedover og jeg må springe som et olja lyn for å finne lader før den går tom. Jeg har sklidd på isen den siste uken Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Det har ikke jeg! Er heldigvis ikke så veldig glatt her, akkurat nå... Jeg har hoppet over middagen i dag... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 (endret) Jeg har ikke "hoppet" over middagen. Jeg har sittet rolig ved bordet å spist den Jeg har opplevd temperaturer på godt over 40 varmegrader Endret 19. februar 2018 av Gompemann Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Ikke jeg. Jeg har vært på City i dag og har ordnet meg en ny mobil, Huawei Y6. Den gamle får bare ha det så godt. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Ikke jeg. Vurderer å få meg ny mobil dóg. Jeg har fått en pakke i posten i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 det har ikke jeg, bare masse reklame i dag. Jeg har planer om trening i kveld... Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Ikke jeg. Jeg har problemer med å finne på noe å skrive her. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Jeg og noen ganger. Jeg har så lyst til å reise tilbake til Afrika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå