Chocolate-Monster Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Det har jeg å. (I mange forskjellige land, interrail er tingen :b ) Jeg har kjørt med colorline fra Kristiansand til hirtshals. (mange ganger minst 20 ellerno) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Ikke jeg. Har drokket utrolig mye energi drikk en gang i tiden, opp mot 2-3 ganger pr dag. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Ikke jeg, (eller sånn når vi lana en helg men ikke mye over lange perioder.) Jeg har flyttet ut. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Jeg flyttet for ca 3 år siden. Jeg har laget opp mot 31 melodier på soundcloud.com, med en musikk app jeg elsker på mobilen, med navn Remixlive. Det er ikke akkurat de proffe melodiene da men, men det er nå en start. https://soundcloud.com/user-891093166 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Ikke jeg. Jeg har barbert meg i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Åja, det var det jeg skulle gjøre i dag. Håldt på å fortsette med mitt hjemmelagde brettspill nå i kveld. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Hefftig haha ble bra! :3 Ikke jeg btw. Jeg har fryst i dag. (vært kald, frosset eller hvordan det skrives så folk skjønner) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 (endret) Hefftig haha ble bra! :3 Ikke jeg btw. Jeg har fryst i dag. (vært kald, frosset eller hvordan det skrives så folk skjønner) Det du mener er frøset. Nei jeg har ikke frøset i dag. (Det er ikke et bokmål ord, men er et Nynorskt ord.) Hålder på med kortan til mitt hjemmelagde brettspill nå i kveld/natt. Hint hint, til mitt forige sistat. Endret 2. november 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Oja er fryst et nynorsk ord? Jeg holder ikke på med noen brettspill eller kort :3 Jeg har spist smågodt i dag Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 (endret) Jeg spiste smågodt i går, men ikke i dag. Jeg har spist brød-i-fat i dag, med sukker og syltetøy som topping til frokost. Oja er fryst et nynorsk ord? Jeg holder ikke på med noen brettspill eller kort :3 Jeg har spist smågodt i dag Fryst er egentlig ikke et ord. Du tenker sikkert på fryse. Endret 2. november 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 (endret) Ikke jeg Jeg har fått WW2 i posten i dag (Nye COD World war 2) Endret 2. november 2017 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Ikke jeg, heller ikke min type spill. Har sett Bjørk Gudmundsdottir i virkeligheten på Øya festivalen i 2012. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Aldri hørt om ho engang :b Jeg har stått opp før kl 7:00 i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Det har jeg også, bare ikke i dag. Jeg har klart å ordnet meg en ny verge. Aldri hørt om ho engang :b Jeg har stått opp før kl 7:00 i dag. Herre gud, hvor har du vært, siden du ikke kjenner til ho? Nei da, det er lov. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Ikke, jeg. Jeg har nesten forsovet meg i dag. (Ville egentlig dusje osv, men våkna 7min før jeg måtte være hos en som kjørte) Og aldri sett ho, hmm er det en skuespiller? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Lenge siden jeg har forsovet meg nå. Jeg har har dusjet. Ikke, jeg. Jeg har nesten forsovet meg i dag. (Ville egentlig dusje osv, men våkna 7min før jeg måtte være hos en som kjørte) Og aldri sett ho, hmm er det en skuespiller? Hun er en sangerinne, en islandsk sangerinne. Hvis du er gla i tekno, så anbefaler jeg deg å prøve å høre på ho. Hun begynte som pop artist nå har hun godt over til tekno. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 (endret) Jeg å Jeg har vondt i halsen. Oja hører ikke tekno, hahah bare metal, rock, grunge, metalcore og punk det går i her Endret 14. november 2017 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Jeg har heldigvis ikke vondt i halsen! Jeg har minst 200 filmer i DVD-samlingen min. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Jeg har mer en deg. Er egentlig ikke sikker hvor mye film jeg har, har ikke giddet å telt dem enda. Jeg har opp mot 265 spill i alt, både PC og konsoll spill. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Hopp over denne: Så stille det ble her da!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå