crazylazyboy Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Ikke jeg, gleder meg ikke nå heller, går ikke ann å få julestevning uten snø Jeg har pakket inn gaver idag, føler det er helt uten mening Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Jeg har kjøpt alle julegaver idag, men ikke pakket inn noen av dem.. Må gjøres i morgen! Jeg har en døgnrytme som er forferdelig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Ikke jeg, gleder meg ikke nå heller, går ikke ann å få julestevning uten snø Jeg har pakket inn gaver idag, føler det er helt uten mening For meg er det bedre uten snø, hater snø og kulde Jeg har kjøpt alle julegaver idag, men ikke pakket inn noen av dem.. Må gjøres i morgen! Jeg har en døgnrytme som er forferdelig. Meg og tror jeg Jeg er glad Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 For meg er det bedre uten snø, hater snø og kulde Meg og tror jeg Jeg er glad Jeg kan ikke vente til snøen kommer og det blir litt kaldere jeg! Om den ikke kommer snart så vurderer jeg å reise nordover å bli til det skjer noe. Jeg sliter med en forferdlig varm kropp, går i shorts frem til det er 10 minusgrader og har det rett og slett forferdlig. Sove er også et stort problem. Så snø og 20minus takk, da er jeg fornøyd. Jeg er ikke glad. Jeg har en stor irretasjon over at vintern aldri kommer Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Ikke jeg, og har ikke kjøpt en eneste gave i år.Jeg å, gøy lekesloss i snøen.Jeg hører den sykeste satansmusikken nå Endret 24. desember 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Ikke jeg!Jeg har spist graut i dag ^^ Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Ikke jeg! Jeg har spist graut i dag ^^ Det har ikke jeg.. Jeg har vært på trening i dag... Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Damn! Det har IKKE jeg. Jeg har foreløpig ikke gjort noe spesielt i dag... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg kan ikke vente til snøen kommer og det blir litt kaldere jeg! Om den ikke kommer snart så vurderer jeg å reise nordover å bli til det skjer noe. Jeg sliter med en forferdlig varm kropp, går i shorts frem til det er 10 minusgrader og har det rett og slett forferdlig. Sove er også et stort problem. Så snø og 20minus takk, da er jeg fornøyd. Jeg er ikke glad. Jeg har en stor irretasjon over at vintern aldri kommer Jeg håper den aldri kommer, hater vinter og kulde... Damn! Det har IKKE jeg. Jeg har foreløpig ikke gjort noe spesielt i dag... Det har jeg Jeg har bestilt pizza Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg å (Men ikke i dag)Jeg har døyna i år allerede. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Ikke jeg Jeg har trent i år Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Ikke jeg.jeg har lagt meg over midnatt hver dag i år. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 jeg å Jeg har en sparegris med penger i Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Hmm, nja sikkert liggendes enplass Jeg har spist pizza i dag! Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ah, vurderte det.. Jeg har onanert i dag Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ikke jeg.Jeg har ikke sovet i natt. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Da er vi to, trodde jeg skulle bli søvnig av å ta en runk, men der tok jeg feil Jeg har sett på film i dag (winwin, anbefales) Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ikke jeg Jeg har spist is idag Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ikke jegJeg har skypet med jentami 17 timer nå, (Camen viser bare 13t, men mista nettet litt...) Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ikke jeg. Luring, du som sa du ikke hadde onanert i dag Jeg har tenkt på noe ekkelt i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå