KatrinaS Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Å det er fett, finnes masse av i Berlin Jeg å. Linkin Park atm. Jeg har krabbet over E18 på magen. Haha. Gjorde ikke det, men rulla over veien og sov en time på en rundkjøring med en kompis Jeg har spilt i dag. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 haha, digg (: Men den baren som kjørte rundt i byen, hvor var det henn?! Jeg har sett en del sånne i Berlin, sykt fete Ikke jeg, har droppet gaminga helt i sommer. Gamer på vinteren, når jeg ikke er så mye ute, men tenker satser mest på skole uansett, er siste året nå vettu. Jeg har gått over grensa melom forskjellige land (Tror 4 forskjellige) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 haha, digg (: Men den baren som kjørte rundt i byen, hvor var det henn?! Jeg har sett en del sånne i Berlin, sykt fete Ikke jeg, har droppet gaminga helt i sommer. Gamer på vinteren, når jeg ikke er så mye ute, men tenker satser mest på skole uansett, er siste året nå vettu. Jeg har gått over grensa melom forskjellige land (Tror 4 forskjellige) Husker ikke helt. Var i nærheten av en donutsjappe og en butikk hvor de solgte Bugatti Veyron osv . Men fete var de Jeg har gått på grensa mellom norge og sverige, men kjørt og flydd til mange flere. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg å. (Du glemte nytt argument btw.) Jeg har en stol full av klær på rommet. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Slenger dem på treningsapparatet, senga og gølvet jeg. Stolene skal være rene og pene :-p Jeg har en kalender fysisk. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg har ikke. Jeg har 8 skitne/brukte tallerkner på rommet mitt. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ikke jeg. Jeg har løpt på mølla i dag. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 ikke jeg heller, synes det er vansklig å finne møller som gutta ikke har slåss på... (husker ikke hvordan jeg fikk film her inne) jeg har tørr humor Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det har forsåvid jeg også. Jeg har spist taco i dag. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ikke jeg Jeg har vært på besøk hos noen i dag. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 det har ikke jeg jeg har kjørt i regnet idag Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ikke jeg, og det regner heller ikke. Jeg har ikke gjort en dritt i dag. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det har jeg. Jeg la om kablene bak tven hos min far, fordi det så jævlig stygt ut. Jeg har onanert i dag. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det har jeg ikke. Tror jeg. Går i surr på akkurat den der i disse dager.. Jeg har spilt fotball idag. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ikke jeg. Kan ikke gjøre slikt til operasjonsaårene gror Jeg har lastet ned tinder i dag. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Eh, film? No idea. Jeg har spist 100 % sunt idag! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Haha oh, hell no! Jeg har sykla uten hjelm i dag Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 HEI DU DER! Sykling uten hjelm er FARLIG! Du kan virkelig skade deg! Jeg har tenkt å spise noe mat før jeg legger meg. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 I know, men på noen få km er ikke altid jeg tar på, stygg vane.... Jeg har akuratt spist Jeg tenker ser en film nå (shoot em up) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ikke jeg Jeg har vært i Amsterdam idag (eller altså igår) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå