KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg har snakket med både araber'n og gulingen. Jeg har sly. Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) har ikke sly jeg har to sokker på Endret 7. august 2013 av settings Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ikke jeg. Ikke brukt sokker på to måneder. Sokker er ekkelt å ha på. Jeg har glass i skapet. Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Dafuck? skulle likt å se deg jobbe rundt uten sokker på, digg med spon mellom tærne osv... jeg har ikke glass i skapet, mor mi har det, men skapa mine er tomme for glass. jeg har en sinnsyk tvang til å kverrulere på ting Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg og. Har gått uten på grunn av to operasjoner bare. Fant ut at det var digg. Jeg går barbeint eller med flipflops ellers. Væry på landet/halvt til fjellet i dalen, så det ere fint. jeg har shorts. Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 jeg å, ligger et eller annet sted bak meg i rommet. jeg har medfølese med sjefen Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg og. Jeg har monobryn. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg har fryktelig mye medfølelse med sjefen din, ja. Jeg har sett et fly akkurat nå. Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 har ikke jeg, for begge de foregående jeg har ikke orka shave på noen dager Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ikke jeg heller. Jeg har ikke blå himmeel her. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Bergen har blå himmel. Litt hvit himmel også. Jeg så på Pokemon før. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg og. Jeg har en pc der borte hjemme som ikke er oppegænde etter det alvorlige kræsjet som medførte langvarige lidelser som BSOD Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg å! jeg har alle filmene og seriene (orginale) på pcen en plass. jeg har hørt på bohemian rhapsody nå nettopp Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Ikke jeg. Jeg har spist en nøtt i dag. (Og vært vitne til flere BSOD på samme åsted) Endret 7. august 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 ikke jeg, hverken nøtt eller BSOD jeg har seriøst lyst på mat (så prekæs) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ikke jeg. Snannas Jeg har aldri likt å skrive med telefoner. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Noen er greie. Jeg har sykla en tur i dag Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ikke jeg. Har ikke sykla siden jeg fikk lappen Jeg har satt på alarmen for morgendagen i dag. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ikke jeg. I dag har jeg sendt inn mine ferieønsker til jul. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ikke jeg. Jeg har latt alarmen være av hele ferien, våkner halv åtte hver dsg, og jeg legger meg mellom 12 og 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå