Chocolate-Monster Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ikke jeg, men noen sanger. Hører i hele natt igjen jeg Jeg har spist is i dag (Og kost meg i sola) Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg har ikke spist is eller kost meg i solen. Jeg har postet en video på Youtube. Min første! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Haha, veldig random, men bra Er det deg på videoen?! Komenterte den å btw Jeg har gått i bar overkropp i hele dag! Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jess, det er meg. Fant webcam knappen på PC-en min, og plutselig hadde jeg 15 minutter med awesomeness. Verdt å nevne at videoen ikke er innøvd og jeg hadde ingen form for koreografi. Jeg har gått i bar overkropp stort sett meste dagen, jeg også. Sende bilde? Jeg har fått min en av mine foreldre til å bli irritert på meg idag. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 De er alltid irriterte på meg. Woho Jeg har nettopp hentet den nye samsung'en min i dag <3 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg har ikke hentet en ny Samsung idag. Jeg har fått advarsler av en moderator før, på forumet. Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 det har ikke jeg, men har fått siste delen jeg trenger til suzukien da, så er det bare å vente til ryggen er i skru humør igjen da..... Jeg har for litt siden svelga nedpå 1500 mg Naproxen i håp om at det hjelper på ryggen Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Sært.. Nei, det har ikke jeg. Jeg har store planer om å trene meg stor og sterk til neste sommer! Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg har en knust drøm om å trene meg tynn... telles det? Jeg har en iriterende flue som jeg ikke får tak i (den heter crhistoffer) Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Fluen min forsvant sporløst for litt siden. Jeg har tørket blod fra bakken i dag o.O Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 det kan jeg ikke si jeg har gjort (hva er historien bak det der?) Jeg har bestemt meg for å begå (flue)drap idag Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Jeg har gått i bar overkropp stort sett meste dagen, jeg også. Sende bilde? Mulig det, sender i priv etterpå! Ikke jeg, pleier gå på myggdrap på kvelden, Jeg har satt maten i ovnen akuratt, (Kyllinglår!!) Endret 7. august 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 En gammel mann som falt og skrapa opp hele armen sin på jobben i dag, kunne se skjelettet >< Måtte teipe han sammen og tørke opp blod etter det. >< Ikke jeg. Jeg har jenteundertøy på rommet. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Har bare en jente topp og .. sånn annen topp. Sikkert to topper. Jeg har kondomer på rommet Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 det har ikke jeg.. jeg har dressen liggende halveis ut av skapet av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Ikke jeg. Jeg har piano på rommet. det har ikke jeg.. Why not? Endret 7. august 2013 av Nudelpus Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 ikke jeg jeg har gitar på rommet Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ikke jeg, min henger utafor kleskapet opent i rommet... Jeg har rot på rommet Xp Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Det har jeg og Jeg har parfyme på rommet Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Slikt er på badet. Jeg har en sexleke på rommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå