MR SPEED Skrevet fredag kl 09:12 Del Skrevet fredag kl 09:12 Ikke jeg jeg drikket mye cola nå i dag 3 store glass Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 11:37 Del Skrevet fredag kl 11:37 Det har vi også.🥤🥤😋😋 Vi har drukket masse Urge i dag.🔋🔋😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet fredag kl 16:33 Del Skrevet fredag kl 16:33 Ikke jeg. Jeg har mistet hovednettet mitt igjen. Håper det blir fikset i dag. 😔🥺 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 16:55 Del Skrevet fredag kl 16:55 Det har ikke vi. og vi synes at det er kjipt å høre vi håper at du får hovednettet tilbake snart. Vi har vært på McDonalds i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet fredag kl 17:44 Del Skrevet fredag kl 17:44 Ikke jeg har vært på rema bakeriet apoteket meny i dag 😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:51 Del Skrevet fredag kl 17:51 Det har ikke vi Vi har kjøpt påskesnop i dag.😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 10:16 Del Skrevet i går, 10:16 Ikke jeg 😢😢ok for har troika da🥰🥰 jeg skal våkne opp Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 11:36 Del Skrevet i går, 11:36 Det skal ikke vi, for vi er våkne nå Vi har akkurat drukket kaffe nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Ikke jeg, drikker ikke kaffe. Jeg har Magic planer i morgen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Det har ikke vi Vi har spist på McDonalds i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Ikke jeg jeg har spist en fjordland Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Det har ikke vi Vi har akkurat drukket brus.🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Det har jeg også. Jeg har tatt ut søpla i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Det har vi også Vi har akkurat spist potetgull.🟡🟡😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden (endret) Det har ikke jeg. Jeg har sotte på Sport Golf Live nå på tv'en. ⛳️⛳️ Endret 15 timer siden av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Det har ikke vi Vi har tenkt å meditere litt nå straks.🧘♂️🧘♀️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Ikke jeg. Jeg har planen og legge meg om ikke så gruelig lenge. 🥱💤😴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Det har ikke vi Vi har planer om en egg & bacon frokost med appelsinjuice til, sånn cirka klokken 05.00.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊🧃🧃😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Ikke jeg løfta opp ned på fjernkontrollen til lampa mi Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Det har ikke vi Vi har hørt på The Beatles nå i sted.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå