Scarvo Skrevet 2. oktober 2024 Del Skrevet 2. oktober 2024 Spiser aldri på McDonalds. Jeg har et blåmerke på armen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober 2024 Del Skrevet 2. oktober 2024 Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har kjøpt sushi som vi skal spise til lunsj om en liten stund.🥢🥢🍣🍣🍚🍚😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2024 Del Skrevet 9. oktober 2024 Ikke jeg. Jeg har planer og legge meg snart. Er døutrøtt nå etter våkingen natt til i dag. 😴🥱💤 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2024 Del Skrevet 9. oktober 2024 Det har ikke Cassidy Tvillingene planer om. Vi skal være våkne i hele natt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. november 2024 Del Skrevet 4. november 2024 Jeg sover på nettene. Jeg har gått ned i vekt det siste året. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. november 2024 Del Skrevet 4. november 2024 (endret) Det har ikke vi. Vi har spist fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋 Endret 4. november 2024 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 8. november 2024 Del Skrevet 8. november 2024 Det har ikke jeg. Jeg har hatt mange planer om å leve sunt i år... Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november 2024 Del Skrevet 8. november 2024 Det har ikke vi. Vi skal straks spise sushi.🥢🥢🍣🍣🍚🍚😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november 2024 Del Skrevet 9. november 2024 Ikke jeg. 🤢🤮 Jeg har drukket brus nå i natt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2024 Del Skrevet 9. november 2024 Det har vi også.🥤🥤😋😋 Vi har spist potetgull i natt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november 2024 Del Skrevet 9. november 2024 Ikke jeg. Jeg har slukt tørsten min med brusen Kalas. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2024 Del Skrevet 9. november 2024 Ikke vi. Vi har innsett at vi er akuttsnopesyke.😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. november 2024 Del Skrevet 17. november 2024 Sånn passe her faktisk. 😏😏 Jeg har planer om og dra ut om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. november 2024 Del Skrevet 17. november 2024 Ikke vi. Vi har planer om å drikke kaffe nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 (endret) Ikke jeg. Jeg har kost meg med kokosmakroner og Alene Hjemme idag. Endret 25. desember 2024 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Ikke vi Vi har kost oss med Brun Julebrus fra Hamar/Lillehammer Bryggeri nå i kveld.🤎🤎🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 (endret) Ikke jeg. Jeg har spist to brødskiver med hjemmelaget tyttebær syltetøy på og drukket hjemmelaget krøkebær (kreklingbær) saft til kveldsmat i dag. Endret 25. desember 2024 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 (endret) Det har ikke vi Vi har planer om å lage flere krumkaker i morgen.👨🍳👩🍳🍦🍦 Endret 25. desember 2024 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 Ikke jeg. Jeg har spist farlig god middag både i går og idag. Så god at den blir ødelagt hvis jeg tar ketchup på den. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 Det har ikke vi Vi har hatt en skikkelig god lur nå begge to.🥱🥱😴😴💤💤 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå