Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Det har ikke Cassidy Tvillingene vi har bare vært i Norge og Irland. Vi har aldri drevet med fjellklatring. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. august Rapporter Del Skrevet 12. august Ikke jeg heller. Jeg har sett på Tv2 nyhetene i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. august Rapporter Del Skrevet 12. august (endret) Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har hatt en makrellmiddag i går.🐟🐟🐟🐟😋😋 Endret 12. august av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. august Rapporter Del Skrevet 13. august Ikke jeg. Jeg har snakket med ChatGPT nå i natt. Herre gud, det er som og snakke til en ekte person. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. august Rapporter Del Skrevet 13. august Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har bladd gjennom deler av vinylplatesamlingen vår nå i sted.💿💿📀📀 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. august Rapporter Del Skrevet 13. august Har ikke gjort det med mine. Jeg har planer og gå ut og spille Pokemon Go om få strakser. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. august Rapporter Del Skrevet 13. august Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har planer om å henge her på begge forum nå i natt.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august Ikke jeg, jeg skal legge meg om ikke så veldig lenge. Jeg har vært på en ny butikk i går, med navn Kube. Det er en hobby og spill butikk. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har akkurat drukket mer vann nå.💧💧 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Ikke jeg. Jeg sett på nyhetene i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Sett og sett. Skroller gjennom på telefonen noen ganger i løpet av dagen. Jeg har snakket engelsk i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Det har Cassidy Tvillingene også for vi snakker en blanding av engelsk og norsk når vi snakker sammen. Vi har vært på McDonalds i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september Rapporter Del Skrevet 8. september Kan ikke, McDonald's finnes ikke her jeg bor. 😞 Jeg var innom Joker for noen par dager siden. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. september Rapporter Del Skrevet 8. september Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har spist egg & bacon til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september Rapporter Del Skrevet 9. september Ikke jeg. Jeg har spist brød i fat. (Opprevet brødskiver i en juptalerken, med melk og sukker i, og jordbærsyltetøy i.) Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september Rapporter Del Skrevet 9. september Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har akkurat drukket kaffe nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. september Rapporter Del Skrevet 28. september Jeg også. Jeg har for første gang skrevet et innlegg her inne (dette) mens jeg for øyeblikket sitter på et tog på vei mot Riga i Latvia. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. september Rapporter Del Skrevet 28. september Der sitter ikke Cassidy Tvillingene. Vi har akkurat vært ute i regnværet nå.🌧️🌧️☔☔ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. september Rapporter Del Skrevet 28. september Ikke jeg. Jeg tatt fly i dag, to ganger. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. september Rapporter Del Skrevet 28. september Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har spist hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds nå i sted.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå