Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har drukket Urge og Cola nå i sted.🔋🔋🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juli Del Skrevet 22. juli Det har ikke jeg. Jeg har stått opp for ca et kvarter siden. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juli Del Skrevet 22. juli Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har fisket makrell i dag tidlig.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟🐟🐟 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Ikke jeg. Jeg har planer om og legge meg ganske snart. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har planer om å være våkne til i ettermiddag.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli Del Skrevet 28. juli Ikke jeg. Jeg har ingen ideer til denne leken. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juli Del Skrevet 28. juli Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har planer om å snart spise frokost.😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli Del Skrevet 28. juli Spiser skjeldent frokost. Så, ikke jeg. Jeg har hørt at det har tordnet i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juli Del Skrevet 28. juli Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har drukket brus nå.🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Ikke helt enda. Jeg har vond hals igjen. 😣😣 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har spist fleskepannekaker i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august Ikke jeg. Jeg har vært uheldig og ihjel kokte makaronien i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har spist kyllinglår og pommes frites nå i sted.🍗🍗🍗🍗🍟🍟😋😋 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Det har ikke jeg. Jeg har fått en stor dose ny mat i hus i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har spist kyllingsalat nå i sted.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har drukket te nå.🍵🍵😋😋 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Blir nok en kopp te i løpet av kvelden her også. Jeg har dusjet nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har akkurat drukket vann nå.💧💧 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Ikke enda. Jeg har akkurat kommet ut av dusjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå