Sviskepott Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli Det gjorde jeg for lenge siden. Jeg har stått opp nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli Samme her. Jeg har kraftig forkjølelse, river skikkelig i halsen min når jeg hoster. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har vært en rask tur innom butikken i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli Rapporter Del Skrevet 5. juli Ikke jeg. Jeg har drøyet tiden igjen. Skulle ha lagt meg for mange timer siden. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Rapporter Del Skrevet 5. juli Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har tenkt å drikke cappuccino nå. for vi er cappuccinotørste.☕☕ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juli Rapporter Del Skrevet 6. juli Ikke jeg. 🤢🤮 Jeg har sovet på sofaen nå i natt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli Rapporter Del Skrevet 6. juli Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har tenkt å spise middag nå snart.🍽️🍽️ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. juli Rapporter Del Skrevet 6. juli Samme her. Jeg har fått flere spindelvev i ansiktet i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli Rapporter Del Skrevet 6. juli Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har spist hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds nå i sted.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juli Rapporter Del Skrevet 7. juli Det finnes ikke McDonald's her jeg bor. Med andre or, ikke jeg. Jeg har transe helg nå. 👗💄👢 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juli Rapporter Del Skrevet 7. juli Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har fisket makrell i dag tidlig.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟🐟🐟 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli Ikke jeg. Jeg har nå ventet lenge på at noen vil teste ut min nye lek. 🙄🙄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har kost oss med kaffe nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli (endret) Heihei, det har ikke jeg. Jeg har kost meg med en sånn sjampisbrus uten sukker. Endret 8. juli av Sviskepott Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har fisket makrell i dag tidlig.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟🐟🐟 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli Ååååå...det har ikke jeg men fikk veldig lyst på nå. 💙 Jeg har tenkt å spise en forsinket lønsj akkurat nå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Rapporter Del Skrevet 8. juli Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har sovet lenge i kveld.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Ikke jeg. Jeg har spist tørket reinhjerte i dag. 🥰😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har spist Fish and Chips og drukket brus nå i sted.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juli Rapporter Del Skrevet 21. juli Ikke jeg. Jeg har spist honningmelon i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå