Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Det har Cassidy Tvillingene også. Vi har drukket kaffe nå.☕☕ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april (endret) Ikke jeg. 🤢🤮 Jeg har nedlastet Islandsk tv kanal app til mobiltelefon min, med navn Rúv. 🙃🙃 Endret 23. april av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har akkurat spist middag nå.🍗🍗🍗🍗🍚🍚😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Det har ikke jeg. Jeg har tatt synstest i dag 🤓 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har spist sushi i dag.🍣🍣😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Det har ikke jeg. Jeg har gått lang tur i dag 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har drukket kaffe i dag.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Ikke jeg Jeg har kjøpt Pepsi Max Electric i dag for å smake. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Det har ikke Cassidy Tvillingene, for vi drikker ikke lettbrus. Vi har vært ute i Bergenssolen i dag.☀️☀️🌞🌞 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Det har ikke jeg. Jeg har vært ute i Østlandssola 😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har merket at det har begynt å regne her i Bergen nå i kveld.🌧️🌧️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Det har ikke jeg. Jeg har merket at sola har stått opp 🌞 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Det merket Cassidy Tvillingene også i dag tidlig. Vi har vært på årets første fisketur i dag tidlig.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Ikke jeg. Jeg har planer og legge meg nå. 😴💤😴😴💤💤 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har planer om å gå ned på kaien og fiske om cirka en halvtimes tid.👨🦰👩🦰🎣🎣 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Det har ikke jeg. Jeg har planer om å kjøpe meg ferdig laget såpeboblevann på nett, for jeg liker følelsen av å være lett og fargerik som en svevende boble mot himmelen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har planer om å drikke kaffe snart.☕☕ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Drikker en kopp med kaffi nå. Jeg har gått tur i øde myrlandskap i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har spist kyllinglår og pommes frites nå.🍗🍗🍗🍗🍟🍟😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai Del Skrevet 6. mai Ikke jeg. Jeg har planer og ha med meg selv nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå