Trippelure Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Det har ikke jeg. Jeg har drukket kefir. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Ikke jeg. Jeg har planer og dra til matbutikken om ikke så lange. Begynner og få lite med brød og brus igjen. 🍞🍾 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har drukket brus nå.🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Drikker ikke brus, så det har ikke jeg. Jeg har ryddet litt i kjelleren nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har en temmelig skakkjørtdøgnrytme begge to. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Det har ikke jeg 😁 Jeg har kjøpt påskemarsipan på butikken i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har gått tom for cappuccino i dag. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Det har ikke jeg. Jeg har spist kveldsmat. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Det har ikke Cassidy Tvillingene ennå. Vi har lyst på yoghurt i kveld.😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Det har ikke jeg. Jeg har spist påskemarsipan 😁 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april ikke jeg. Jeg har sett på TV 2 i kveld. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har hengt og postet her på Diskusjon og på KG i kveld. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Det har jeg også, men bare Diskusjon, KG er jeg ikke på... Jeg har drømt masse rart i natt 😆 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april (endret) Har ikke vært i Drømmeland ikke helt riktig enda. Kan ikke si noe om det enda. Jeg har laget hjemmelage Hearthstone kort nå i natt. Endret 9. april av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Det har ikke jeg. Jeg har gått tur med hunden i 1 time 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Det har ikke Cassidy Tvillingene siden vi ikke har hund. Vi har drukket te nå.🍵🍵😋😋 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Ikke jeg. Jeg har vært på polet i dag Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Ikke jeg, kun gått forbi. Jeg har vært på Elkjøp to ganger i dag. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Ikke jeg. Jeg har spist wienerpecan i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Det har ikke Cassidy Tvillingene. Vi har spist sushi i dag.🍣🍣😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå